2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ادعای بخت گشایی با دادن طلا به اجنه

ادعای بخت گشایی با دادن طلا به اجنه

این زن رمال ادعا می‌کند با دادن طلاهای دختران دم بخت به اجنه بخت آنها را باز می‌کند و باعث می‌شود زندگی خوبی داشته باشند.

دوات آنلاین-زن رمال که مدعی بود با دادن طلای مالباختگان به اجنه بخت گشایی می کند، به اتهام کلاهبرداری دستگیر شد .

 

سرهنگ دولتخواه، سرهنگ کارآگاه دولتخواه رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت : در تاریخ یکم خرداد ماه سال جاری فردی با مراجعه به کلانتری شهرک ولیعصر عنوان می دارد : زن میانسالی با مراجعه به مغازه من سراغ یکی از همسایه ها را گرفت و وقتی من علت حضورش را پرسیدم گفت رمال است و برای بخت گشایی آمده است و من هم کنجکاو شدم تا نحوه کارش را ببینم و از او خواست به منزل ما نیز بیاید .

 

او هم پذیرفت و بعد در منزل ما آلات و ادوات رمالی اش را به ما نشان داد و مشغول کار شد و بعد از چند دقیقه صدایی شنیدیم و او گفت اجنه برای ادامه فرآیند بخت گشایی طلا می خواهند و اگر طلا در منزل داری بیاور و من هم که باورم شده بود ادعاهایش درست است چند قطعه طلا برایش آوردم و او هم پس از اتمام کار طلاها را به همراه خودش برد . 

 

با ثبت شکایت اولیه در کلانتری پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت

.

سرهنگ کارآگاه دولتخواه گفت: در همان گام های نخست تحقیقات دو نفر دیگر نیز با مراجعه با پایگاه پنجم شکایات مشابهی را مطرح نمودند و دستگیری زن کلاهبردار در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی مشخص شد متهمه زنی 48ساله و دارای یک مورد سابقه دستگیری در همین جرم بوده و فاقد اعتیاد ، بیسواد و ساکن شهرستان های شمال غربی است . در ادامه تحقیقات محل سکونت وی شناسایی و متهمه به همراه همسرش در روز شنبه دوم آذردستگیر و به تهران منتقل گردید .

 

سرهنگ کارآگاه دولتخواه افزود : متهم در تشریح شیوه و شگرد خود در کلاهبرداری از شهروندان گفت : هر چند وقت یکبار به تهران می آیم و با چرب زبانی اعتماد افراد را برای انجام رمالی جلب می نمایم و پس از انجام یک رشته اقدامات فریبنده و نمایشی موفق به اغفال مشتریان شده و آنان را در شرایط ذهنی قرار می دهم که با میل خود طلاها  و اشیاء قیمتی اشان را برای بخت گشائی در اختیارم قرار می دهند .

 

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ  گفت : تاکنون 3نفر از این زن شکایت نموده اند و ارزش ریالی طلاهایی که متهمه از مالباختگان دریافت نموده 300میلیون تومان برآورد می شود متهم با دستور بازپرس شعبه 3دادسرای ناحیه 18تهران به منظور شناسایی سایر شکات و انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت می باشد .

 

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی در پایان به شهروندان توصیه کرد از اعتماد به افراد کلاهبردار که از ساده لوحی  و زودباوری مخاطبین خود استفاده می‌کنند خودداری  نمایند .

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.