2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
مرد جوان چرا همسر و نوزادش را کشت

مرد جوان چرا همسر و نوزادش را کشت

مردجوان 4 سال بعد از قتل همسر و فرزندش خود را به ماموران معرفی کرد و گفت چون دوست نداشته بچه دار شود و همسرش به این خواسته توجه نکرده‌است دخترنوزادش را خفه و همسرش را نیز مسموم کرد.

دوات آنلاین- مرد جوان که دوست نداشت بچه‌دار شود بعد از به دنیا آمدن فرزندش همسر و بچه‌اش را به قتل رساند. او سال 93 فرزند دوماهه و همسر جوانش را کشت و متواری شد.

 

بر اساس مدارک موجود در پرونده  در سال 93 مردی با تکنسین‌های اورژانس تماس گرفت و گفت  همسر و فرزندش از هوش رفته‌اند وقتی تکنسین‌های اورژانس در محل حاضر شدند متوجه شدند مادر و کودک 2 ماهه جانشان را از دست داده‌اند.

 

با انتقال اجساد به پزشکی قانونی تحقیقات در این خصوص ادامه پیدا کرد هرچند در ابتدا پدر خانواده که درخواست کمک کرده‌بود مدعی شد او در این باره اطلاعاتی ندارد اما بررسی‌های ماموران نشان داد قتل اتفاق افتاده و قاتل نیز قطعا فردی بسیار نزدیک به مقتولان بوده‌ است.

 

شوهر زن جوان به عنوان متهم مورد بازجویی قرار گرفت او ابتدا اتهام را رد کرد و با توجه به اینکه مادر همسرش هم اعلام کرده‌بود نسبت به دامادش هیچ شکایتی ندارد مرد جوان آزاد و بعد متواری شد.

 

او بعد از 4 سال فرار خود را به ماموران معرفی کرد و گفت: به خاطر عذاب وجدانی که داشتم تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم. من و همسرم با هم اختلاف نظر بسیار زیادی داشتیم با این حال به خاطر اینکه مادرزنم همیشه طرف من را می گرفت و همسرم را به سمت من ترغیب می‌کرد من به همسرم گفته‌بودم که دوست ندارم بچه‌دار شوم او اتفاقی باردار شد و بچه را به دنیا آورد این موضوع خیلی من را تحت فشار روانی قرار داد. وقتی بچه به دنیا آمد حالم بدتر شد. اول تصمیم داشتم فقط بچه را بکشم اما بعد تصمیم گرفتم همسرم را هم بکشم.

 

متهم ادامه داد: ابتدا به ناصرخسرو رفتم و مقداری سم خریداری کردم آن را داخل آب میوه ریختم و به همسرم دادم او بیهوش شد بعد روی صورت دخترم که دوماهه بود را پوشاندم و دستم را روی گلویش گذاشتم و خفه کردم. من همسر و فرزندم را دوست داشتم ولی صدای گریه بچه من را خیلی اذیت می‌کرد و به همسرم هم گفته‌بودم که دوست ندارم بچه داشته باشم.

 

بعد از اینکه مشخص شد من عامل قتل هستم متواری شدم اما 4 سال است که حالم بد است و زندگی خوبی ندارم و تصمیم گرفتم به خاطر عذاب وجدانی که دارم خودم را به پلیس معرفی کنم.

 

با توجه به نحوه قتل بازپرس متهم را برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال دادند و متخصصان بعد از بررسی دقیق روانی متهم اعلام کردند که او سلامت روان دارد به این ترتیب پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران شعبه 2 ارسال شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.