2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
نظر مردم درباره سریال حکایت های کمال ؛سریالی بانمک و جذاب یا کسل‌کننده

نظر مردم درباره سریال حکایت های کمال ؛سریالی بانمک و جذاب یا کسل‌کننده

سریال حکایت های کمال را تماشا می‌کنید؟ نظر شما درباره این سریال چیست؟ ببینندگان دیگر چه نظری درباره این سریال دارند؟

دوات آنلاین-سریال حکایت های کمال با این هدف ساخته و پخش شد که بتواند خانواده‌ها را پای تلویزیون بنشاند اما آیا در رسیدن به این هدف موفق بوده و به سریالی جذاب و تماشایی تبدیل شده یا این‌که نتوانسته آنچنان که باید و شاید موفق عمل کند. نظرات مردم در این باره متفاوت است و البته اکثرا این سریال را پسندیده‌اند.

 

سریال حکایت های کمال سه فصل دارد و در مجموع 150 قسمت است که البته فصل اول آن در 31 قسمت پخش می‌شود. برخی نظرات را درباره این سریال که وقایع آن در دهه 40 اتفاق می‌افتد، بخوانید:

سریال حکایت های کمال

طرفداران سریال حکایت های کمال چه می‌گویند

مریم فتوت نوشته است: اول خیال می‌کردم این سریال شبیه به قصه‌های مجید است اما با آن خیلی فرق دارد. قصه‌هایش خیلی شیرین و دلنشین است. همین که کسی در آن به قتل نمی‌رسد. از جایی دزدی نمی‌شود و اتفاقات تلخ و بد نمی‌افتد خیلی خوب است. آدم با خیال راحت آن را تماشا می‌کند. این سریال برای شب‌ها که همه خسته هستند خیلی خوب است. باعث می‌شود چند دقیقه‌ای با اعصاب راحت تلویزیون تماشا کنیم و حال‌مان خوب شود.

 

کاظم جورابچی نظر داده است:چند وقتی بود هر چه سریال نگاه می‌کردم در آن قتل و خونریزی اتفاق می‌افتد. مثلا در سریال بوی باران چند نفر کشته شدند ؟ یا در همین سریال ستایش. واقعا جای چنین سریال‌هایی در تلویزیون خالی بود. حکایت های کمال به نظرم سریال طنز نیست اما خیلی بامزه است. از نظر محتوایی هم خیلی خوب است و پیام‌هایی دارد که برای همه سن‌ها از کودک و نوجوان تا بزرگسال مناسب است.

سریال حکایت های کمال

مخاطبی دیگر که خودش را معرفی نکرده نظر داده است: یکی از خوبی‌های سریال حکایت های کمال این است که می‌توان آن را دسته جمعی تماشا کرد چون در آن هم بچه‌ها بازی کرده‌اند و هم بزرگترها. موضوعات آن هم به همه مربوط می‌شود. درست است که سریال ظاهرا تاریخی است اما یکسری موضوعاتی را نشان می‌دهد که برای همه دوره و زمانه‌ها هست. مثلا همین‌که اتحاد یک خانواده و جو صمیمی آنها را نشان می‌دهد در بحث سلامت خانواده‌ها خیلی موثر است. من که هر شب همراه همسر و دو دخترم تماشا می‌کنم و همه آن را دوست داریم.

 

رضا-ب نیز درباره یکی از خوبی‌های سریال حکایت‌های کمال گفته است: موضوع آن در هر یکی دو قسمت عوض می‌شود و دنباله‌دار نیست. یعنی این طور نیست که اگر یک قسمت را نبینی رشته کار از دستت در برود. همین خیلی سریال را جذاب‌تر کرده است.

سریال حکایت های کمال

نظر منتقدان سریال حکایت های کمال چیست

البته همه مخاطبان سریال حکایت‌های کمال را نپسندیده‌اند و بعضی‌ نیز نظر مخالف دارند.

 

امین-ع نظر داده است: قصه‌های سریال خیلی سطحی و لوس هستند. آدم‌ها خوب معرفی نشده‌اند. شخصیت‌هایشان معلوم نیست. ما فقط یکسری کلیات درباره آنها می‌دانیم. داستان جذاب و گیرایی که بخواهیم آن را دنبال کنیم ندارد. بالاخره هر فیلم و سریالی باید یک موضوع اصلی داشته باشد اما این سریال آن موضوع اصلی را ندارد.

سریال حکایت های کمال

مخاطبی به نام نعیمه نیز نظر داده است: بازی بازیگران اصلا خوب نیست. مثلا مادر کمال هر چند دقیقه یک بار می‌گوید ما سری می‌شویم تو سرها. خب این را چند بار می‌گویی؟ همه آدم‌ها تکه کلام دارند اما واقعا اینقدر تکرار می‌کنند؟ یا مثلا بازی آن آقایی که نقش پاسبان را بازی می‌کند خیلی اغراق شده است.

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی کامل محمدرضا شیرخانلو ،بازیگر نقش کمال

زندگی شخصی شهره لرستانی بازیگر نقش مادر کمال

نکاتی که درباره سریال حکایت‌های کمال باید بدانید

 

یک مخاطب ناشناس نیز معتقد است: سریال حکایت‌های کمال بیشتر به درد بچه‌ها می‌خورد. برای ما که می‌خواهیم از این فیلم‌ها چیز یاد بگیریم و در زندگی‌مان از آنها استفاده کنیم هیچ فایده‌ای ندارد. باید ساعت پخش آن را عوض کنند.

 

منیژه صمدی نیز نظر داده است:این همه موضوعات تاریخی مهم وجود دارد که درباره آنها هیچ فیلمی ساخته نشده حالا چه دلیلی داشت حکایت های کمال ساخته و پخش شود؟ مثلا سریال گیله وا با آن موضوع مهمی فقط 7 قسمت بود بعد این سریال قرار است طولانی باشد. همه آدم‌ها در بچگی شیطنت می‌کنند قرار نیست درباره همه آنها فیلم ساخته شود.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/04/27
عالیه حرف نداره
طرفدار فیلم حکایتهای کمال 1398/10/05
واقعا عالی بود حس خوبی به مخاطب انتقال میداد . من که لذت بردم واقعا ممنون از تمام عوامل پخش این سریال زیبا
طناز 1398/10/05
سریال عالی
دینا 1398/10/01
خیلی فیلم خوبی بود لطفا فصل دوم این سریال رو هم بسازید ممنون❤❤
مجتبی حسینی 1398/09/29
عباس منو یاد نرگس محمدی تو سریال ستایش می اندازه ستایش منفی بود این سریال مثبت و شاد
پگاه 1398/09/29
این سریال حرف نداره بازیگراشم خوب ایفای نقش می کنند من این جور سریالها رو می پسندم از ستایش سرتره
زهرا 1398/09/28
من اینجور سریالها رو می پسندم چون شاد و مهربونه
مهدی 1398/09/28
سریال عالی و محبوب و پربیننده
بهنام 1398/09/28
همه نقشها عالی بازی کردند دست سازندش درد نکنه عالیه
احسان 1398/09/28
کل داستان با همه عوامل این سریال بیننده رو مجذوب این سریال کرده همه نقشها عالی هستند هرکدام در نوع خودش جذاب و دیدنی و شاد هستند دست همگی درد نکنه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.