2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
امیرحسین رستمی، بازیگری که رامبد جوان او را کشف کرد

امیرحسین رستمی، بازیگری که رامبد جوان او را کشف کرد

امیرحسین رستمی که با بازی در نقش مسعود در سریال لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها حسابی محبوب شده برای بازیگر شدن سختی های زیادی را تحمل کرده است.

دوات آنلاین-امیرحسین رستمی یا همان مسعود در سریال فوق لیسانسه ها از جمله بازیگرانی است که رامبد جوان او را کشف و به دنیای سینما و تلویزیون معرفی کرده است.

 

امیرحسین رستمی که متولد 12 بهمن سال 1354 است برای هنرپیشه شدن خیلی زحمت کشید و حتی به در بسته خورد اما باز هم به تلاشش ادامه داد تا این‌که آشنایی اش با رامبد جوان دریچه تازه‌ای را به رویش گشود.

 

شرکت در کلاس های بازیگری

امیرحسین وقتی 17 سال بیشتر نداشت عزمش را برای بازیگر شدن جزم و در دوره‌های بازیگری دانشگاه هنر ثبت نام کرد و در دانشگاه نیز بازیگری خواند اما این کار برای بازیگر شدن کافی نبود به همین دلیل 5 سال بعد در کلاس‌های استاد حمید سمندریان شرکت کرد ولی این بار هم به خواسته‌اش نرسید زیرا دوران رفتن به سربازی بود و او مجبور شد کلاس‌ها را رها کند تا لباس خدمت بپوشد.

 

امیرحسین رستمی وقتی از سربازی برگشت برای مدتی از ایران رفت و البته در خارج از کشور هم در دوره‌های بازیگری شرکت کرد و آموزش دید.

 

او وقتی به ایران برگشت دوباره تلاش کرد به خواسته اش برسد. خودش گفته : من با بدبختی بازیگر شدم.

 

شروع کار امیرحسین رستمی با رامبد جوان

کار برای این جوان سخت بود تا این که در سال 83 با رامبد جوان آشنا شد. رامبد آن موقع سریالی را برای شبکه جام جم می‌ساخت.

 

این سریال هزاران ستاره نام داشت و فقط برای ایرانیان مقیم اروپا ساخته و پخش می‌شد. امیرحسین رستمی بالاخره با اعتماد رامبد جوان جلوی دوربین رفت و اتفاقا توانست رضایت او را جلب کند چون رامبد برای چند کار بعدی هم از او دعوت کرد البته هیچ کدام از آن کارها کمکی به شناخته شدن رستمی نکردند. آنها همگی  فیلم‌های کوتاه و تیزرهایی بودند که به سفارش سازمان ملل در زمینه ترک اعتیاد ساخته شدند.

امیرحسین رستمی که با بازی در نقش مسعود در سریال لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها حسابی محبوب شده

بدشانسی‌های مسعود سریال فوق لیسانسه ها

امیرحسین رستمی می‌گوید: بعد از آن مدتی به کار مدلینگ لباس مشغول بودم و از آن طریق چهره ام دیده شد.

 

او بالاخره در سال 1385 برای یک فیلم سینمایی انتخاب شد. فیلم فقط چشمهایت را ببند را علیرضا امینی کارگردانی کرد اما از شانس بد رستمی این فیلم هرگز مجوز اکران نگرفت و بازیگر جوان همچنان در گمنامی باقی ماند تا این‌که در سال 86 در فیلم خاک آشنا ساخته بهمن فرمان آرا بازی کرد اما آن فیلم هم به مدت دو سال توقیف بود.

 

او می‌گوید: در نهایت از طریق پیمان قاسم خانی برای بازی به سریال شمس العماری در سال 88 رفتم و با این سریال دیده شدم.

امیرحسین رستمی که با بازی در نقش مسعود در سریال لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها حسابی محبوب شده

سریال های امیرحسین رستمی

سریال‌های وضعیت سفید، دودکش، پادری، پژمان، دختران حوا، یک تیکه زمین، سه پنج دو، نون و ریحون، آسمون همیشه ابری نیست، آخرین بازی و آچمز از جمله سریال‌هایی است که امیرحسین رستمی بازی کرده است. او همچنین در سریال شهرزاد نیز نقش آفرینی کرد.

 

در میان نقش‌های امیرحسین رستمی نقش مسعود در سریال‌های لیسانسه ها و فوق لیسانسه‌ ها از همه جذاب تر به نظر می رسد و بیشتر به چشم آمده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.