2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بهرام افشاری؛ از بهتاش سریال پایتخت تا ورود به سینما

بهرام افشاری؛ از بهتاش سریال پایتخت تا ورود به سینما

حضور در سریال پایتخت شانس بزرگ در زندگی حرفه‌ای بهرام افشاری بود. او با نقش بهتاش فریبا شناخته و مسیرش برای ورود به سینما هموار شد.

دوات آنلاین-هرچند که عموم مخاطبان بهرام افشاری را با سریال «پایتخت 5» و کاراکتر «بهتاش» می‌شناسند، اما این بازیگر با استعداد پیش از «پایتخت»، در فیلم‌هایی مانند «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان و «کارگر ساده نیازمندیم» ساخته منوچهر هادی و سریال «علی البدل» اثر سیروس مقدم، ایفای نقش کرده بود.

 

 او نوروز سال 97 با فصل پنجم «پایتخت» حسابی گل کرد و این دیده شدن باعث شد بهرام افشاری زیر ذره‌بین برود و توجه‌ها به او معطوف شود. افشاری پس از «پایتخت 5» با سریال «شرایط خاص» در تلویزیون و دو فیلم «رحمان 1400» و «نیوکاسل» در سینما دیده شد و اکنون فیلم کمدی «چشم و گوش بسته» را در نوبت اکران دارد.

بهرام افشاری؛ از بهتاش سریال پایتخت تا ورود به سینما

ورود موفق بهتاش سریال پایتخت به سینما

بهرام افشاری با پیشینه تئاتری به سینما آمد و اوایل کارش با کارگردانانی مانند رضا درمیشیان و منوچهر هادی در «عصبانی نیستم»، «لانتوری» و «کارگر ساده نیازمندیم»، همکاری کرد. گرچه او در دو فیلم درمیشیان به ویژه «عصبانی نیستم»، حضور کوتاهی داشت، اما در همان حضور کوتاه هم به خوبی از پس ایفای نقش خود برآمد و سپس در «کارگر ساده نیازمندیم» در نقش اصلی فیلم بازی کرد. کاراکتر «قدم» در این فیلم، جوان عاشق‌پیشه‌ای بود که در به در دنبال کار می‌گشت و وقتی به سرش می‌زد، بدجور از کوره در می‌رفت و عصبی می‌شد. او در نقش این شخصیت بازی فوق‌العاده‌ای داشت و بسیار خوب و مسلط به زبان ترکی صحبت می‌کرد، اما به اندازه‌ای که حقش بود دیده نشد.

بهرام افشاری؛ از بهتاش سریال پایتخت تا ورود به سینما

گرایش بهرام افشاری به سمت آثار کمدی

افشاری پس از «کارگر ساده نیازمندیم» به سمت آثار کمدی گرایش پیدا کرد و طی سال‌های 95 تا امروز، پیشنهاد بازی در چند فیلم کمدی مانند «نیوکاسل»، «آقای سانسور»، «رحمان 1400»، «چشم و گوش بسته» و «سگ‌بند» را پذیرفت.

 

از میان این پنج فیلم، تولید «سگ‌بند» به تازگی تمام شده، «آقای سانسور» و «چشم و گوش بسته» هم هنوز اکران نشده‌اند، پس نمی‌توان درباره آن‌ها قضاوت کرد، اما «رحمان 1400» و «نیوکاسل» که تیرماه اکران شد و به تازگی هم در نمایش خانگی توزیع شد، فیلم‌های کاملا تجاری و گیشه‌ای هستند.

 

بهرام افشاری یک شبه در سینما به موفقیت نرسیده و مانند بسیاری از بازیگران، بیشتر از این‌که بازیگر باشد، یک مدل خوشتیپ نیست!

 

او قابلیت‌های زیادی در بازیگری دارد و می‌تواند با انتخاب‌های خوب، توانایی‌اش را بیشتر از قبل نشان بدهد، اما به شرط این‌که دقت و وسواس بیشتری روی انتخاب‌هایش داشته باشد تا جایگاهش در سینما، از یک بازیگر پرفروش فیلم‌های گیشه‌ای، چند پله بالاتر برود. در واقع حیف است که توانایی و استعداد بازیگری مانند بهرام افشاری، محدود به این نوع آثار شود.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.