2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی کامل سریال کرگدن + خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل سریال کرگدن + خلاصه داستان و بازیگران

سریال کرگدن داستانی هیجان انگیز دارد. در هر قسمت آن باید منتظر اتفاقی غافلگیرکننده بود. خلاصه داستان ومعرفی بازیگران سریال را در این مطلب بخوانید:

دوات آنلاین-سریال کرگدن که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود سریالی اکشن و هیجان انگیز است که به نظر می‌رسد در رقابت با سایر سریال های نمایش خانگی بتواند به جایگاه خوبی دست پیدا کند.

 

خلاصه داستان سریال کرگدن

داستان سریال کرگدن ماجراجویانه است که علی اصغری آن را نوشته است. در این سریال 5  جوان، به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آن‌هاست، فارغ از این که چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده و آن‌ها ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زنند.

 

نوید یکی از شخصیت‌های داستان است که موتورسواری حرفه‌ای است. او در چالش مانکن شرکت کرده و پول را هم گرفته تا بین رفقایش تقسیم کند اما ناگهان متوتور او منفجر می‌شود و همه فکر می‌کنند او مرده در حالی که نوید زنده است و ....

 

رها نامزد نوید یک پارکورکار حرفه‌ای و از دیگر اعضای چالش کرگدن است که بعد از مرگ نوید روانه بیمارستان روانی میش شود اما وقتی می فهمد او زنده است از بیمارستان فرار می‌کند و ...

 

گیسو دختری ثروتمند است. او نیز از اعضای همین گروه است. او ماشین سوار حرفه‌ای است. اولین نفری که می فهمد نوید زنده است گیسو است.

 

کاظی یک خواننده هنرمند است اما او هم عضو این چالش شده و در اتفاقات شریک است. او شخصیت بانمکی دارد.

 

دانیال قبلا بوکسور بوده و حالا در مزرعه پرورش اسب کار می کند. او عضو پنجم این گروه است.

 

بخش‌هایی از داستان کرگدن در تهران و بخش‌هایی هم در شمال می‌گذرد.

معرفی کامل سریال کرگدن که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود + خلاصه داستان و بازیگران

بازیگران و نقش‌ها در سریال کرگدن

این سریال بازیگران مطرحی دارد. مصطفی زمانی در نقش نوید، سارا بهرامی در نقش رها، هدی زین‌العابدین، در نقش گیسو، پانیپال شومون در نقش دانیال، پوریا رحیمی سام در نقش کاظی و ستاره پسیانی، پانته‌آ پناهی‌ها، شراره دولت آبادی،  کاظم سیاحی و الهام کردا از بازیگران کرگدن هستند.

 

در این سریال همچنین بازیگرانی چون مرتضی آقاحسینی، مجید آقاکریمی، بیژن افشار، امیر جنانی، سامان دارابی، شراره دولت‌آبادی، بهادر زمانی، آرمینه زیتونچیان، امیر سمواتی، نادر فلاح، معصومه قاسمی‌پور، ترنم کرمانیان (بازیگر کودک) و مهدی کوشکی (به ترتیب حروف الفبا) به ایفای نقش می‌پردازند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.