2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
باشگاه استقلال علیه سرمربی پرسپولیس شکایت کرد ؛ برانکو بهتر از کالدرون بود!

باشگاه استقلال علیه سرمربی پرسپولیس شکایت کرد ؛ برانکو بهتر از کالدرون بود!

فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال چنان از حرفهای کالدرون آشفته شده که با این کنایه که برانکو بهتر از کالدرون بود به حرف‌های او درباره بازی استقلال و ماشین سازی واکنش نشان داده و از او به فدراسیون شکایت کرده است

دوات آنلاینتازه ترین اظهارنظر کالدرون درباره استقلال و بیان اینکه نتیجه بازی استقلال و پارس جنوبی در زمین بازی مشخص نشد چنان باشگاه استقلال را برآشفته که آنها علیه سرمربی رقیب سنتی خود شکایت کردند. جالب است که مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید برانکو بهتر از کالدرون بود!

 

‌‌گابریل کالدرون از زمانی که هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته، چند بار علیه استقلال مصاحبه کرده است، او در تازه‌ترین اظهار‌نظر خود در مصاحبه با روزنامه ایران ورزشی مدعی شده نتیجه بازی استقلال برابر پارس‌جنوبی در زمین بازی مشخص نشده و همین مسئله باعث شد باشگاه استقلال رسما از سرمربی سرخ‌ها شکایت کند.

 

 پس از جلسه دیروز صبح امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، نامه شکایت رسمی باشگاه استقلال علیه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به فدراسیون فوتبال ارسال شد.

 

جالب اینجاست که برخی از پرسپولیسی‌ها هم با انتقاد از کالدرون اقدام او را تقبیح کردند. مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس در‌مورد صحبت‌های سرمربی این تیم در مصاحبه‌ای علیه تیم استقلال گفت: «یکی از مهم‌ترین حسن‌های برانکو این بود که در مورد رقیب حرفی نمی‌زد و فقط احترام می‌گذاشت.

 

کالدرون حرفه ای است؛ اطرافیانش یادش داده اند

به نظر من این حرف‌ها را صد‌درصد اطرافیان کالدرون به او می‌گویند. او یک مربی حرفه‌ای است که تجربه خوبی از کار کردن در حوزه خلیج فارس دارد. شاید به او یاد داده‌اند که در مورد تیم رقیب صحبت کند و این اصلا صورت خوشی ندارد. او حتی در کوچینگ هم دچار اشتباه می‌شود.

باشگاه استقلال علیه سرمربی پرسپولیس شکایت کرد ؛ برانکو بهتر از کالدرون بود!

 اگر آقایان طاهری یا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه بودند، می‌گفتیم شاید ملاحظاتی دارند، اما انصاری‌فرد از بدنه فوتبال است و او حتما تذکرات لازم را به کالدرون می‌دهد و به او می‌گوید که باید در چارچوب مستطیل سبز صحبت کند. کری‌خوانی همیشه بین 2 تیم وجود داشته، اما نباید به این شکل بین مربیان رواج پیدا کند.»

 

البته کالدرون هم در نشست خبری دیدار تیمش با ماشین‌سازی به شکایت استقلال واکنش نشان داد و در پاسخ به سوال خبرنگارانی که درباره استقلال از او سوال کردند، گفت: «‌در مورد استقلال صحبتی نکردم. گفتم چه ببرم چه ببازم نتیجه باید در زمین مسابقه رقم بخورد. این موضوع به تیمی که شما اسمش را می‌برید مربوط نمی‌شود! آنچه در بازی استقلال با پارس جنوبی دیدم، باید بگویم نگران فوتبال ایران هستم. تمام تلاشم را می‌کنم فوتبال تیمم بهتر شود.

 

 در فوتبال اشتباهات مربی، بازیکن و داوری وجود دارد. به نظرم اتفاقاتی که در بازی پارس جنوبی - با استقلال‌- دیدم اشتباه نبود. همه دیدیم نخواستند گل سالم را بگیرند.» سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نگران محرومیت‌تان نیستید، گفت: «من ۴۵ سال در بالاترین سطح فوتبال بوده‌ و هرگز چنین چیزی را ندیده‌ام.

 

 دنبال کار جوانمردانه هستم؛ چرا باید نگران باشم؟» در همین راستا کمیته انضباطی برای گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به‌دلیل عدم رعایت ماده 71 مقررات انضباطی مبنی بر افترا و نشر اکاذیب ابلاغیه‌ای را صادر کرد که باید طی مدت 2 روز از تاریخ این ابلاغیه(8 آبان ماه) دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند. ‌

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.