2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آیا سریال از سرنوشت شبیه بچه مهندس است

آیا سریال از سرنوشت شبیه بچه مهندس است

سریال بچه مهندس توانست بینندگان زیادی را جذب کند. حال باید دید سریال از سرنوشت نیز به همان موفقیت دست پیدا می‌کند؟

دوات آنلاین-سریال از سرنوشت داستان زندگی دو بچه را که در پرورشگاه بزرگ شده‌اند روایت می‌کند. همین یک خط کافی است تا تصور کنیم این سریال شبیه به سریال بچه مهندس است.

 

سریال بچه مهندس نیز مانند سریال از سرنوشت داستان بچه‌های یک پرورشگاه را از کودکی تا بزرگسالی روایت می‌کند و هر دو سریال سه فصل دارند با این تفاوت که هر سه فصل سریال از سرنوشت پشت سر هم پخش می‌شود. با این حال این دو سریال داستان‌های متفاوتی دارند  و شبیه هم نسیتند.

 

تهیه‌كننده و كارگردانان سریال از سرنوشت می‌گویند به هیچ وجه سریال از سرنوشت به لحاظ قصه، داستانك‌ها، ساختار و... به سریال بچه مهندس شباهت ندارد.

 

علیرضا بذرافشان که كارگردان فصل دوم این سریال است گفت: فیلمنامه سریال از سرنوشت خیلی خوب نوشته شده است. در واقع تحقیق خیلی گسترده‌ای انجام شده است و در لایه‌های اجتماعی كار در فصل دوم سریال به مسائل جوانان پرداخته می‌شود، همچون باورهایی كه نسبت به بچه‌های پرورشگاهی وجود دارد و... .

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.