2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال از سرنوشت از شبکه 2

ساعت پخش و تکرار سریال از سرنوشت از شبکه 2

سریال از سرنوشت مجموعه‌ای 50 قسمتی است که 3 فصل دارد.

دوات آنلاین-سریال از سرنوشت که از روز 11 آبان می‌توانید از شبکه دو آن را تماشا کنید سریالی پرامید و بسیار جذاب است که ساعت پخش و تکرار آن در زیر آمده است.

 

سریال از سرنوشت سه فصل دارد و درباره قصه دو کودک، ابتدا در پرورشگاه و بعد در مقاطع سنی بالاتر است.

 

سریال از سرنوشت مجموعه‌ای 50 قسمتی است که فصل اول و سوم آن را سیدمحمدرضا خردمندان کارگردانی کرده و فصل دوم، دستپخت علیرضا بذرافشان است.

 

سریال از سرنوشت شب‌ها ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود و روز بعد هم دوبار بازپخش خواهد شد و  حدود ساعت 12 و حدود ساعت 16 و 15 دقیقه تکرار این سریال پخش می‌شود.

ساعت پخش و تکرار سریال از سرنوشت از شبکه 2

خردمندان یک فیلم سینمایی با عنوان «بیست‌ویک روز بعد» را در کارنامه دارد که از قضا، اثر موفقی بوده. بذرافشان نیز «گسل»، «هفت سنگ» و «نابرده رنج» را در کارنامه دارد که این آخری، مجموعه‌ای موفق و خاطره‌انگیز است.

 

از سرنوشت سریالی نسبتاً پربازیگر است و چهره‌هایی چون کامران تفتی، لیلا بلوکات، فریبا نادری، پوریا پورسرخ، مائده طهماسبی، علیرضا آرا، حسین پاکدل و مجید واشقانی در مقاطع مختلفی بازیگر این سریال هستند. بازیگران دو نقش اصلی در سنین نوجوانی، دارا حیایی و کیسان دیباج هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.