2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مهدی قائدی بازیکن حاشیه سازی که جی پی اس او را مصدوم نشان داد

مهدی قائدی بازیکن حاشیه سازی که جی پی اس او را مصدوم نشان داد

پزشک تیم استقلال: تأکید می‌کنم مصدومیتی در قائدی مشاهده نشده است.

دوات آنلاین-مهدی قائدی مصدوم هست یا نیست؟ روایت‌های مختلفی در خصوص این بازیکن وجود دارد. حمید استیلی به خاطر مصدومیت او را از فهرست تیم ملی خط می‌زند اما استقلالی‌ها اینطور عنوان می‌کنند که او مشکل مصدومیت ندارد و با همین پایی که استیلی ادعا می‌کند مصدوم است برای این تیم گل زده. البته در این میان خود قائدی هم مثل استیلی حرف می‌زند و مدعی است که به دلیل مصدومیت الان در کنار تیم امید نیست.

 

هر چند که پزشک تیم استقلال که به کار خود کاملاً اعتقاد دارد حرف‌های دیگری در این زمینه دارد که بیان می‌کند: «قائدی مدعی شده در آخرین تمرین تیم ملی امید مصدوم شده و به همین دلیل تیم ملی را همراهی نکرده است، البته ما در تمرین تیم ملی حضور نداشتیم که ببینیم او آسیب دیده یا خیر و کادر پزشکی تیم ملی امید هم در این باره گزارشی به ما ارائه نکرده است و حتی موضوع مصدومیت وی رسانه‌ای هم نشده است. در اولین تمرینی که ما قائدی را دیدیم این بازیکن گفت که هیچ مشکلی ندارد و روز یکشنبه با قدرت در تمرین حضور پیدا کرد اما چطور قائدی مدعی شده که 2 ماه است مصدوم است جای سؤال دارد.»

 

 ستوده که حاضر نیست یک کلام هم از حرف‌های خود کوتاه بیاید در ادامه می‌گوید: «ممکن است در جریان بازی‌ها بازیکن ضربه‌هایی بخورد و برای دقایقی احساس درد کند اما وی مصدومیتی که نیاز به درمان زیر نظر کادر پزشکی استقلال داشته باشد در این 2 ماه نداشته است. البته اگر قائدی مصدوم است ما خوشحال هستیم که او با مچ پای آسیب‌دیده 3-2 گل برای استقلال به ثمر رسانده است!»

 

 پزشک تیم استقلال حرف‌هایش را اینطور به پایان می‌برد: «استراتژی کادر پزشکی استقلال از زمان آغاز فعالیت تا امروز سلامت بازیکنان بوده و مطمئن باشید اگر بازیکنی دچار مصدومیت باشد و بازی کردن وی برای سلامتی‌اش ایجاد خطر کند کادر پزشکی این موضوع را به کادر فنی گزارش خواهد داد اما تأکید می‌کنم در مورد قائدی مصدومیتی در او مشاهده نشده است.»

 

اما چرا در مورد قائدی جوان ومشکل مصدومیتش اینقدر تناقض گفتاری وجود دارد و قرار نیست کادر پزشکی تیم استقلال و کادرفنی تیم امید حرف‌های همدیگر را تأیید کنند. اینطور که گفته می‌شود مشکل مچ پای قائدی از روی جی پی اس (GPS) تشخیص داده شده و کادرفنی تیم امید براساس آن قائدی را که از نظر فنی هم تاکنون خوب کار کرده مصدوم اعلام کرده و از تیم کنار گذاشته است،

 

این در حالی است که کادر پزشکی استقلال مدعی است که تست‌های پزشکی قائدی را مصدوم نشان نداده است. منهای بحث فنی، قائدی در مراحل دیگر بازیکن جنجالی و پرحاشیه‌ای نشان داده است. از تراشیدن موی سرش گرفته تا مسائلی که بیرون مستطیل سبز برای خود این بازیکن و باشگاهش دردسر ایجاد می‌کند و حالا حتی ماجرای مصدومیتش هم حاشیه ایجاد کرده و باعث اختلاف مسئولان باشگاه استقلال و تیم امید شده است. به هر حال استقلال در جام حذفی باید به مصاف فجرسپاسی برود و قائدی این روزها در اختیار استقلالی‌ها است و باید دید مچ پای مصدوم او دوباره باعث می‌شود که به قول دکتر ستوده او برای استقلال گل بزند یا GPS درمورد مچ پای این بازیکن درست تشخیص داده و او شرایط بازی کردن و تمرین را ندارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.