2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
خواستگاری از شاکی در جلسه دادگاه

خواستگاری از شاکی در جلسه دادگاه

متهم: وقتی پدر ظریفه به خواستگاری من جواب رد داد، من و این دختر 14 ساله چند روزی با هم زندگی کردیم.

دوات آنلاین-پسری که متهم است دختری نوجوان را به مدت 20 روز ربوده و مورد آزار قرار داده‌ است مقابل قضات دختر را از پدرش خواستگاری کرد و گفت  آدم ربا نیست بلکه عاشق دختر شده‌ است.

 

به گزارش دوات آنلاین این جوان 27 ساله با شکایت پدر دختر به دادگاه آمده‌ بود.

 

چندی پیش پدر دختر 14 ساله‌ای شکایت کرد و مدعی شد جوان 27 ساله‌ای آبرویش را برده‌ است. او گفت: رحیم پسر جوانی که از آشنایان ما است دخترم را 20 روز دزدیده‌بود و من به سختی دخترم را پیدا کردم. این جوان من را بی‌حیثیت کرده‌است.

 

با توجه به اینکه اتهام رحیم آدم‌ربایی بود پرونده به شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم در برابر قضات قرار گرفت. او گفت: من عاشق ظریفه شده‌ام او را دوست دارم البته پدر ظریفه درست می‌گوید من دخترش را با خودم بردم و 20 روز  با هم زندگی می‌کردیم تا اینکه پدرش آمد و او را برگرداند اما من این دختر را ندزدیده‌ بودم. من عاشق ظریفه شدم و او هم عاشق من شد. به خواستگاری رفتم قبول نکردند. من هم با ظریفه با میل خودش زندگی می‌کردم اصلا هم مخفیانه این کار را نکردم همانطور که پدر ظریفه گفت ما فامیل هستیم و من ظریفه را به خانه اقوام مشترک می‌بردم و همه در جریان بودند اما بعد از 20 روز پدر ظریفه او را با خودش برد و وادارش کرد علیه من شکایت کند.

 

متهم ادامه داد: ظریفه به خواست پدرش مدعی شده‌ بود  من به او تجاوز کردم اما بعد از چند روز وقتی من را در بازداشت دید ناراحت شد و خودش به دادگاه آمد و گفت من با او به زور رفتاری نکردم و خودش همراه من آمده‌ است. دادگاه هم من را آزاد کرد اما حالا پدرش دوباره شکایت کرده و مدعی است من آدم ربایی کرده‌ام.

 

پسر جوان خطاب به قضات گفت: من و ظریفه همدیگر را دوست داریم و نمی‌دانم چرا پدرش قبول نمی‌کند. من مقابل شما قضات از پدر ظریفه او را خواستگاری می کنم. چندمین بار است که این دختر را خواستگاری می‌کنم و آمادگی ازدواج با او را دارم و اتفاقا خیلی هم خواهانش هستم.

 

پدر ظریفه گفت: این جوان من را بی‌حیثیت کرده و من از او شکایت دارم.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.