2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مردان ویلموتس به خط شدند

مردان ویلموتس به خط شدند

تیم ملی دیروز میزبان یک بازیکن جدید بود و امید نورافکن به دستور ویلموتس از تمرین تیم امید اضافه شد.

دوات آنلاین- تیم ملی که برای بازی با کامبوج آماده می‌شود، دیروز جدی‌ترین تمرین قبل از این بازی را در ورزشگاه آزادی انجام داد. بعد از پیروزی مقابل هنگ‌کنگ، ویلموتس در این بازی هم چیزی جز سه امتیاز نمی‌خواهد تا تیمش با روحیه بالا به بحرین سفر کند.


ایران ورزشی نوشت:هرچند شور و شعف بابت حضور زنان در ورزشگاه آزادی داغ‌ترین خبر پیرامون این بازی است، ولی آنچه در 90 دقیقه درون زمین می‌گذرد مهم‌ترین دغدغه ویلموتس و شاگردانش محسوب می‌شود.


مهم‌ترین برنامه مربی بلژیکی مرور تاکتیک‌های حمله بود. کامبوج پنجشنبه برای دفاع به زمین می‌آید و عبور از این لایه‌های فشرده نیاز به نقشه دقیق و سرعت و استمرار در اجرای آن دارد. او پیش از شروع تمرین مهره‌های تهاجمی تیمش مثل سردار آزمون، مهدی طارمی، رامین رضاییان، کنعانی‌زادگان، کریم انصاری‌فرد، محبی، پورعلی‌گنجی و ابراهیمی را جمع و برنامه تاکتیکی‌اش را تشریح کرد.


از نکات جذاب تمرین دیروز حضور برادران محمدی کنار یکدیگر بود. میلاد و مهرداد محمدی سابقه بازی همزمان در تیم ملی امید را دارند، ولی میلاد توانست زودتر به تیم ملی برسد و در زمان مربیگری کی‌روش به مدافع چپ اصلی تبدیل شد. مهرداد در سپاهان عملکرد خوبی داشت و پس از انتقال به آوز در لیگ پرتغال توانست نظر ویلموتس برای بازی در تیم ملی را جلب کند. آنها این بار در تیم ملی به هم رسیدند و ممکن است آنها را دوباره کنار هم در زمین ببینیم.


تیم ملی دیروز میزبان یک بازیکن جدید بود و امید نورافکن به دستور ویلموتس از تمرین تیم امید اضافه شد. پس از نمایش خوب سپاهان در لیگ نوزدهم مربی بلژیکی علاقه زیادی به بازیکنان این تیم نشان داده و نورافکن پس از نیازمند، منصوری و محبی چهارمین بازیکن زردپوشان در اردوی تیم ملی است.


چهره دیگری که از تیم امید به تیم ملی اضافه شده، محمد حبیبی است که در اردوی فعلی به جای مینیا وظیفه تمرین دادن دروازه‌بان‌ها را به عهده دارد.
تنها غایب تمرین تیم ملی مجید حسینی بود که به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین دیروز حضور نداشت و مقابل کامبوج هم بازی نمی‌کند، ولی کادر پزشکی تلاش می‌کند که او به بازی حساس در منامه برسد.


تیم ملی امروز تمرین سبکی خواهد داشت و ویلموتس تنها جزئیات تاکتیکی را مرور خواهد کرد تا برای برد مقابل کامبوج آماده شود. قطعاً ملی‌پوشان هم برای اولین بازی با حضور زنان انگیزه زیادی دارند تا نمایش خوبی داشته باشند و به یک برد پرگل و جذاب برسند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.