2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آکنومیس چیست و چه تاثیری روی جوش‌های صورت دارد

آکنومیس چیست و چه تاثیری روی جوش‌های صورت دارد

آکنومیس با مهار باکتری‌های پروتنین در سطح ریبوزومی آن باکتری‌ها را از بین می‌برد.اگر مبتلا به ولگاریس یا فرم شدید آکنه هستید از این دارو می‌توانید برای درمان استفاده کنید.

دوات آنلاین-آکنومیس نوعی داروی ترمیم پوست است که نام ژنریک آن کلیندامایسین است و به صورت پماد و ژل و محلول مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل یک لایه بردار خوب برای جوش‌ و جای جوش است که معمولا هر یک شب درمیان به مقدار سه عدس استفاده می‌شود و باید آن را روی موضع بمالید. آکنومیس برای جوش‌هایی که روی بازوها وجود دارد نیز استفاده می‌شود.

 

این دارو با مهار باکتری‌های پروتنین در سطح ریبوزومی آن باکتری‌ها را از بین می‌برد.اگر مبتلا به ولگاریس یا فرم شدید آکنه هستید از این دارو می‌توانید برای درمان استفاده کنید. تحقیقات نشان داده استفاده از ژل آکنومیس یا همان کلیندامایسین فسفات یک درصد آن هم یک بار در روز می‌تواند تا 50 درصد از ضایعات پوستی شما بکاهد.

 

آکنومیس در واقع یک نوع آنتی بیوتیک است که برای جوش‌ها استفاده می‌شود.

 

این دارو البته فقط جلوی تکثیر باکتری که منجر به ایجاد جوش شده‌است را نی‌گیرد و درمان کننده نیست. جالب است بدانید که این دارو در درمان عفونت استخوان و باکتریال واژینوس نیز تجویز می‌شود. این دارو به افرادی که در شرایط خاصی مانند بارداری یا شیردهی هستند به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. چرا که ترکیبات موثر زیادی دارد.

 

دوره درمان خود را کامل کنید، معمولا چند ماه زمان لازم است تا نهایت تاثیر دارو رو مشاهده کنید.حتما پیش از مصرف کلیندامایسین صورت خود را با شوینده مخصوص و آب ولرم بشویید.از شست و شوی پوست با آب خیلی داغ یا سرد پرهیز کنید، این کار آکنه شما را تحریک می کند.از شست و شوی بیش از اندازه صورت یا مصرف بیش از دوز تجویز شده دارو پرهیز کنید، زیاده روی روند درمان رو تسریع نمی کند بلکه پوست را تحریک می کند.از مصرف همزمان کلیندامایسین با اریترومایسین پرهیز کنید. چراکه اثر یکدیگر را خنثی می کنند.گاهی اوقات برای درمان آکنه علاوه بر آنتی بیوتیک نیاز به محصولات دیگری نیز دارید، برای تشخیص این مورد با پزشک یا مشاور خود مشورت کنید.

 

هر دارو به موازات اثرات مثبت خود ممکن است عوارض نا خواسته ای ایجاد کند.گاهی این عوارض به دلیل واکنش بدن نسبت به دارو جدید، ایجاد می شود و به مرور زمان ناپدید می شود.از رایج ترین عوارض مصرف کلیدامایسین می توان به التهاب، قرمزی، خارش و خشکی پوست اشاره کرد.گرچه این عوارض موقتی است و با مرطوب کننده حاوی ترکیبات تسکین دهنده بهبود می یابد اما اگر مشکلات شما جدی شد و بیش از حد معمول ادامه داشت با پزشک خود درباره ادامه درمان یا قطع مصرف مشورت کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
Yasra 1402/03/24
سلام مم ازش استفاده کردم اصلا هم راضی نیستم خیلی بده مخصوصا برا پوست های چرب که جوش دارن جوش هاشو بیشتر از قبل میکنه .
ناشناس 1402/01/18
من استفاده کردم خوب بود
ناشناس 1401/11/25
سلام خیلی ژل خوبی هست و واقعا تاثیر گذاره روی جوش ولکه ها و واقعا راضیم
ناشناس 1401/10/12
اصلا استفاده نکنید خیلی بده
ک 1401/08/30
من ازش استفاده کردم و همه جای صورتم پوسته پوسته شد و حالت قرمزی پیدا کرد ..خیلی بده
وفا 1401/06/31
سلام دوستان من این محصول را ۳ الا ۴ روز میشه کی استفاده میکنم به نظرم کی جوش ها دارن زیاد میشن نظریه شما دوستان قابل قدر است چی کارکنم واسلام
سعید هستم 1401/05/08
واقعا تاثیرش تا این حد هست واقعی هست یا الکی میکن??
ناشناس 1401/04/29
روی جای جوش هم تاثیر میزاره؟
Pariya 1401/03/20
من استفاده کردم ولی جوش هام بیشتر شده چیکار باید کنم؟؟؟؟؟
Pariya 1401/03/20
جوش هات بیشتر نشد؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.