2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
مهناز افشار ؛ از عشق تا طلاق

مهناز افشار ؛ از عشق تا طلاق

مهناز افشار که متولد سال 56 است در سن 37 سالگی با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی دولت محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد.

دوات آنلاین-مهناز افشار طلاق گرفت. این خبری بود که در رسانه‌ها پیچید. دلیل انتشار این خبر توییت این بازیگر زن ایرانی بود. او نوشته بود: هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی. این توییت اگرچه به معنای طلاق رسمی نیست اما می‌توان این طور برداشت کرد که پرونده زندگی مشترک افشار با شوهرش یاسین رامین بسته شده است.

 

مهناز افشار که متولد سال 56 است در سن 37 سالگی با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی دولت محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد. ازدواج این دو خرداد سال 93 در حالی به ثبت رسید که با حاشیه‌های زیادی همراه بود. از جمله مخالفت پدر داماد با این وصلت.

 

محمدعلی رامین در مصاحبه‌ای گفته است تا روز قبل از مراسم از تصمیم پسرش خبر نداشت. ضمن اینکه او در روز مراسم ازدواج پسرش حضور نداشت.

 

حاشیه‌های این ازدواج فقط به همین مورد ختم نشد و شایعاتی سر زبان‌ها افتاد. از اختلاف سنی مهناز افشار و رامین یاسین که بعد معلوم شد بر خلاف خبرهای اولیه افشار از شوهرش بزرگ‌تر نیست  تا مهریه این بازیگر که می‌گفتند 20 میلیارد تومان است اما خود او توضیح داد: مهریه‌ام 10 شاخه گل نرگس، یک جلد کلام الله مجید و آینه و شمعدان است.

 

 پس از آن به‌نظر می‌رسید این زوج خوش و خرم در کنار هم زندگی می‌کنند. فرزند آنها به نام لیانا 4 خرداد سال 94 به‌دنیا آمد و زندگی این وزج را شیرین‌تر کرد اما به‌تدریج حاشیه‌ها اوج گرفت. وارد شدن نام یاسین رامین در پرونده‌های قضایی حواشی زیادی را برای آنها ایجاد کرد اما مهناز افشار تمام قد از شوهرش دفاع می‌کرد.

 

اگرچه حاشیه زیادی بود اما به نظر می‌رسید این زوج زندگی عاشقانه‌ای دارد. افشار هر از گاهی عکس‌هایی مشترک را به اشتراک می‌گذاشت و جملات عاشقانه برای شوهرش می‌نوشت. او دی ماه سال 97 به‌مناسبت تولد یاسین رامین در اینستاگرام عکسی منتشر کرد و نوشت: تولدت مبارک دوست من و عشق من یاسین.

 

محکومیت قطعی یاسین رامین و سفر مهناز افشار و دخترش به آلمان سبب شد کم‌کم زمزمه‌های دیگری به گوش برسد و اکنون به نظر می‌رسد از آن عشق اولیه دیگر خبری نیست.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/07/17
خب خود افشار و رامین هم زندگیشون با طلاق زن اول رامین شکل گرفته بود، دنیا عجیب گرده

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.