2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
مهناز‌ افشار ‌این بار با حاشیه‌ای تازه

مهناز‌ افشار ‌این بار با حاشیه‌ای تازه

مهناز افشار در چند وقت اخیر 3 بار با همکاران خود دچار چالش و حاشیه‌هایی در این رابطه ایجاد شده است.

دوات آنلاین-مهناز افشار معمولا بازیگر پرحاشیه‌ای بوده و این حاشیه‌ها با رفتن او از ایران هم به پایان نرسیده است. تازه‌ترین خبری که نام او را بر سر زبان‌ها انداخته، گلایه‌های جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم «مهمانخانه ماه نو» از این بازیگر است که پیشتر از عوامل فیلم انتقاد کرده بود. این برای سومین بار در چند وقت اخیر است که مهناز افشار، مقابل همکاران خود قرار گرفته و با آن‌ها دچار اختلاف شده است.

 

مدتی پیش همزمان با اکران آنلاین «مهمانخانه ماه نو»، مهناز افشار توئیتی علیه این اثر نوشت و از بازی در این فیلم ابراز پشیمانی کرد. جواد نوروزبیگی هم در گفت‌وگویی، با اشاره به فعالیت‌های مهناز افشار در خارج از ایران گفته است که اقدامات او باعث شده به اکران فیلم و تبلیغات آن ضربه بخورد. او به صراحت از افشار انتقاد کرده و گفته است که حتی کارگردان ژاپنی از انتخاب او پشیمان شده است!

 

مهناز افشار و فیلم قسم

افشار همچنین در آستانه انتشار فیلم «قسم» در نمایش خانگی نیز صحبت‌هایی را علیه محسن تنابنده مطرح کرد و توضیح داد که در ماجرای طلبه آملی، تنابنده تصویری از خبر جعلی درباره این طلبه را برای او فرستاده است.

 

واکنش مهناز افشار به پگاه آهنگرانی

افشار پیشتر هم در واکنش به ویدئویی که پگاه آهنگرانی در آن می‌گفت سلبریتی‌ها نباید درباره موضوعاتی که در آن‌ها تخصص ندارند صحبت ‌کنند، در برابر آهنگرانی موضع‌گیری عجیبی کرده بود و واکنش کنایه‌آمیزی به او نشان داده بود که این واکنش پاسخ منیژه حکمت را به دنبال داشت.

 

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.