2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
کجا آزمایش رایگان ایدز بدهیم

کجا آزمایش رایگان ایدز بدهیم

تمام مراکز انتقال خون در کشور آزمایش رایگان ایدز را انجام می‌دهند. شیوه کار به این صورت است که شما بعد از مراجعه به مراکز انتقال خون ابتدا نزد پزشک مشاور راهنمایی می‌شوید و او سوالاتی را از شما می‌پرسد.

دوات آنلاین-آزمایش ایدز برای افرادی که رفتارهای پرخطر داشته‌اند یا درگیر مسئله اعتیاد هستند آزمایش لازم و ضروری است اما برخی افراد دیگر نیز بنا به هر دلیل دیگری مایل هستند آزمایش اچ آی وی را انجام بدهند. آزمایش رایگان ایدز در برخی مراکز انجام می‌شود و همه افراد می‌توانند برای انجام آزمایش به این محل‌ها بروند.

 

آزمایش رایگان ایدز در مراکز انتقال خون

تمام مراکز انتقال خون در کشور آزمایش رایگان ایدز را انجام می‌دهند. شیوه کار به این صورت است که شما بعد از مراجعه به مراکز انتقال خون ابتدا نزد پزشک مشاور راهنمایی می‌شوید و او سوالاتی را از شما می‌پرسد.

 

تست قد، وزن و فشار خون در این مرحله انجام می‌شود. بعد از آن پزشک از شما درباره این می‌پرسد که آیا اخیرا سفر خارجی داشته‌اید؟ رفتار پرخطری انجام داده‌اید؟ متاهل یا مجرد هستید؟ و آیا در یک سال گذشته عمل آندوسکوپی انجام داده‌اید یا خیر؟

 

بعد از این‌که پرونده پزشکی شما با ثبت این اطلاعات کامل شد، فرمی به شما داده می‌شود که شما باید آن را تکمیل کنید. در این فرم شما باید بنویسید آیا هدف‌تان صرفا انجام آزمایش است یا اگر خون شما مشکلی نداشت مایل به اهدای آن نیز هستید؟

 

بنابراین هیچ اجباری برای اهدای خون وجود ندارد و شما می‌توانید اعلام کنید هدف‌تان از مراجعه به آن مرکز صرفا انجام آزمایش است.

 

پس از آن نمونه‌گیری انجام و جواب آن از طریق آدرس اینترنتی که به شما داده می‌شود اعلام خواهد شد.

آزمایش رایگان ایدز در تهران علاوه بر مراکز انتقال خون در بیمارستان امام خمینی (ره) نیز انجام می‌شود.

آزمایش رایگان ایدز در تهران

آزمایش رایگان ایدز در تهران علاوه بر مراکز انتقال خون در بیمارستان امام خمینی (ره) نیز انجام می‌شود. برای این کار باید به بخش بیماری‌های عفونی این مرکز واقع در انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر قریب مراجعه کنید.

 

انجام مشاوره پزشکی اولین مرحله کار است و در این مرحله باز هم سوالاتی درباره رفتارهای پرخطر، سوابق بیماری و جراحی‌ها از شما پرسیده می‌شود و بعد از آن آزمایش صورت می‌گیرد. این پروسه چندان زمان‌بر نیست و 15 دقیقه بعد جواب اولیه را به شما اعلام  می‌کنند اما لازم شما مدتی بعد که حدودا سه ماه است دوباره به همین مرکز مراجعه و آزمایش ثانویه را نیز انجام بدهید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.