2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خانم دکتر قلابی روزی 8 میلیون تومان حق ویزیت می‌گرفت

خانم دکتر قلابی روزی 8 میلیون تومان حق ویزیت می‌گرفت

این دکتر قلابی تا دیپلم درس خوانده بود.

دوات آنلاین-خانم دکتر قلابی که به بهانه ارائه خدمات زیبایی به زنان، باعث نقص عضو و آسیب جدی به آنها شده بود پس از دستگیری مدعی شد روزی 8 میلیون تومان درآمد داشته است.

 

حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در تشریح این خبر گفت: مدتی قبل چند زن که دچار عارضه‌های پوستی از قبیل افتادگی پلک و لب شده بودند با مراجعه به دادسرای جیرفت از یک خانم دکتر شکایت کرده و پرونده‌ای تشکیل شد. با شروع تحقیقات بلافاصله خانم دکتر و دستیارش دستگیر شدند.

 

مأموران مطب این زن را نیز پلمب و تجهیزات پزشکی داخل مطب را توقیف کردند. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد هر دو متهم تحصیلات دیپلم دارند و با اجاره یک آپارتمان و استخدام منشی، روزهای چهارشنبه هر هفته از کرمان به جیرفت آمده و به مشتریان خدمات زیبایی ارائه می‌کردند و روزانه بیش از 8 میلیون درآمد داشتند.

 

دربررسی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و پلیس اطلاعات شهرستان از این مطب، مقادیر زیادی تجهیزات و دستگاه مخصوص اقدامات پزشکی کشف و توقیف شد و متهمان در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

 

سلامی ادامه داد: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی، تزریق ژل و انواع آمپول‌های زیبایی و همچنین استفاده از تجهیزات کشف شده در این مطب فقط بایستی توسط پزشک متخصص پوست و مو یا پزشک عمومی صورت می‌گرفت که هیچ کدام از این افراد تخصصی در این زمینه نداشتند. تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه اول بازپرسی دادسرای جیرفت ادامه دارد و تاکنون یک پزشک و چند نفر دیگر نیز در این پرونده به دادستانی احضار شده‌اند

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.