2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
استراماچونی: به عقب بر نمی‌گردیم

استراماچونی: به عقب بر نمی‌گردیم

من به استقلال آمده‌ام که طی مرور زمان چیزهایی را تغییر دهم. باید هنرم را نشان دهم. الان وقتی نیست که به عقب برگردیم و افسوس نداشته‌های‌مان را بخوریم

دوات آنلاین-استقلال در جام حذفی میهمان تیمی است به نام گل ریحان که در بازی‌های لیگ یک نتایج مطلوبی به دست آورده است. آندره‌آ استراماچونی اهمیت بازی با گل ریحان را به خوبی درک کرده و نیک می‌داند نباید تیم‌هایی از این دست را کوچک بشمارد. استراماچونی تیم گل ریحان را می‌ستاید و قصد دارد در شرایطی که بخشی از بازیکنانش را در اختیار ندارد تیمش را با انگیزه‌های کافی راهی این میدان کند.

 

ایران ورزشی نوشت:استراماچونی دقیقاً اهمیت بازی‌های جام حذفی را درک کرده و می‌داند اگر این جام را هم از دست بدهد، کارش برای ادامه لیگ سخت و دشوار خواهد بود.

 

*امروز با تیمی بازی دارید که از لحاظ نام و آوازه نسبت به استقلال کوچکتر است. شما با چه استراتژی وارد چنین دیداری می‌شوید؟

 قبلا مقابل تیم گل ریحان بازی کردیم که یک بازی تدارکاتی بود. تیم خوبی دارند. ما با آنها بازی کردیم و شرایط فنی‌شان را می‌دانیم. در جام حذفی تیم‌های کوچک همیشه خطرسازند. اینطور بگویم که کوچک‌ها در جام حذفی بزرگی می‌کنند. ما نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم چون تنبیه می‌شویم. حداقل این بازی برای من آسان نیست و این را به بازیکنانم هم گوشزد کرده‌ام.

 

*نکته‌ای که در جام حذفی باید مد نظر تیم‌های بزرگ باشد چیست؟

 چیزی که اهمیت دارد تمرکز است. نباید حریف را چون از لیگ پایین‌تر می‌آید کوچک بشماریم. باید با احترام کامل و اوج انگیزه گام به چنین دیداری بگذارید. تیم‌های کوچک در جام حذفی بسیار خطرناک می‌شوند. این خاصیت همیشگی آنها است.

 

*بعد از مصدومیت شدید محسن کریمی و دوری چند ماهه او از میادین آیا در استراتژی هجومی شما تغییری ایجاد خواهد شد؟

 هرگز چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. من از این مصدومیت متأسفم اما چه کار می‌توانیم انجام دهیم؟ باید با همین داشته‌ها جلو برویم. من به استقلال آمده‌ام که طی مرور زمان چیزهایی را تغییر دهم. باید هنرم را نشان دهم. الان وقتی نیست که به عقب برگردیم و افسوس نداشته‌های‌مان را بخوریم. باید با همان قدرت جلو برویم. این مشکل البته مختص به محسن کریمی نیست. ما در بخش هجومی تعدادی از بازیکنان‌مان را نداریم که چیز تازه‌ای نیست. سعی می‌کنیم با ابزاری که هست پیش برویم.

 

*با شرایط کنونی ممکن است در آینده برای جذب بازیکنان جدید اقدام کنید؟

 اگر شرایط همین طور پیش برود و به نیم فصل برسیم، بله بازیکنانی را به خدمت می‌گیریم تا تیم تقویت شود.

 

 *به جز حسینی، دیاباته و باقری شما در چارچوب دروازه هم سیدحسینی را احتمالاً نخواهید داشت چون این دروازه‌بان با مصدومیت مواجه شده است. در این باره توضیح دهید.

 این بازیکن در نیمه اول بازی با ذوب‌آهن مصدوم شد اما به بازی ادامه داد و حس خوبی داشت اما پس از بازی دیدیم که دستش ورم دارد. امروز با کادر پزشکی مشورت کرده و برای بازی کردن حسینی تصمیم خواهند گرفت. اگر هم بازی نکند، پورحمیدی گلر خوبی است. در واقع ما دو گلر خوب داریم. درباره اینکه اگر حسینی به این بازی نرسد نکته دیگری را یاد‌آور شوم که گلر سوم ما هم با تشخیص غلامپور به این بازی خواهد رسید.

 

*و سؤال نهایی درباره جایگاه استقلال. قطعاً راضی نیستید.

 بله، راضی نیستم چون این جایگاه متعلق به استقلال نیست. با این حال ما تلاش می‌کنیم کار را به هر شکلی شده جلو ببریم. استقلال باید در جایگاهی قرار بگیرد که لیاقتش را دارد. به زودی به جایگاهی که مد نظرمان است می‌رسیم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.