2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آدم‌ربایی ساختگی برای خوشگذرانی با پول‌های پدر

آدم‌ربایی ساختگی برای خوشگذرانی با پول‌های پدر

به خانه یکی از دوستان در اطراف تهران رفتم چند روزی با پول های پدرم خوشگذرانی کردم و وقتی پول هایم تمام شد به خانه برگشتم و به دروغ به پدرم گفتم آدم ربایان مرا آزاد کردند.

دوات آنلاین-پسر معتادی که برای نرفتن به کمپ ترک اعتیاد آدم ربایی ساختگی را طراحی و اجرا کرده بود در تحقیقات پلیسی دستش رو شد.

 

به گزارش جوان، چند روز قبل مردی به اداره پلیس رفت و مدعی شد پسر ۳۵ساله اش به نام ارسلان از سوی افراد ناشناسی ربوده شده است. وی گفت: پسرم امروز برای انجام کاری با خودرواش از خانه بیرون رفت و قرار بود ظهر برای ناهار به خانه برگرداند. وقتی دیر کرد نگران شدیم و با تلفن همراهش تماس گرفتیم، اما او جواب نداد تا اینکه ساعتی قبل از تلفن همراه پسرم پیامکی به تلفن من فرستاده شده بود که در آن پیامک فرد غریبه ای نوشته بود پسرم را با همدستی فرد دیگری ربوده است. فرد غریبه در ادامه نوشته بود پس از اینکه با او تسویه حساب شخصی کردند آزادش می کنند.

 

با این شکایت پرونده به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران در نخستین گام شماره پلاک خودروی پسر ریوده شده را در اختیار گشتی ها قرار دادند، اما ماموران گشت هیچ ردی از خودروی ارسلان پیدا کردند.

 

در ادامه مأموران پیامک های ارسالی از گوشی ارسلان را بررسی کردند، اما به نتیجه ای نرسیدند. در حالی که فرضیه آدم ربایی ساختگی برای ماموران قوت گرفته بود، شاکی به اداره پلیس رفت و مدعی شد که پسرش به خانه برگشته و شکایتش را پس می گیرد. پس از این ماموران ارسلان را برای روشن شدن حادثه به اداره پلیس احضار کردند.

 

ارسلان ابتدا مدعی شد که مورد آدم ربایی قرار گرفته است، اما در تحقیقات بعدی راز آدم ربایی ساختگی را بر ملا کرد. وی گفت: چند سال قبل از طریق دوستان ناباب به مواد مخدر معتاد شدم. وقتی خانواده‌ام فهمیدند اعتیاد دارم خیلی تلاش کردند، من ترک کنم و به زندگی عادی برگردم تلاش های خانواده ام فایدهایی نداشت و هر زمانی که ترک می کردم بعد از گذشت مدت کوتاهی از طریق دوستانی دوباره آلوده به مواد مخدر می شدم. در نهایت چند روز قبل فهمیدم که پدرم دوباره با کمپ ترک اعتیادی هماهنگ کرده است تا مرا برای ترک به آنجا منتقل کند. از آنجایی که خاطره و تجربه بدی از کمپ دارم تصمیم گرفتم با طراحی نقشه آدم ربایی ساختگی خانواده ام را فریب دهد. به همین خاطر آن روز مقدار زیادی پول از گاوصندوق پدرم برداشتم و از خانه خارج شدم و ساعتی بعد به عنوان فرد ناشناسی از تلفن همراه خودم به تلفن همراه پدرم پیامک دادم که ارسلان را ربوده ایم. پس از این تلفن همراه را خاموش کردم و به خانه یکی از دوستان در اطراف تهران رفتم چند روزی با پول های پدرم خوشگذرانی کردم و وقتی پول هایم تمام شد به خانه برگشتم و به دروغ به پدرم گفتم آدم ربایان مرا آزاد کردند.

 

پس از مشخص شدن واقعیت این حادثه پرونده آدم ربایی ساختگی به دستور بازپرس جنایی بسته شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.