2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
ادعای2بار تعرض به دختر14 ساله

ادعای2بار تعرض به دختر14 ساله

دخترم شب دیروقت به خانه آمد و وقتی که من خیلی پیگیر شدم که تا به حال کجا بوده گفت دو پسر او را ربوده اند ومورد آزار قرار داده اند.

دوات آنلاین-دختر نوجوانی که مدعی است دو بار ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است با معرفی  ربایندگان خواستار مجازات آنها شد.

 

به گزارش دوات آنلاین اوایل سال جاری پدر دختر 14 ساله افغانستانی به ماموران گزارش داد دخترش مورد تجاوز قرار گرفته است. او گفت: دخترم شب دیروقت به خانه آمد و وقتی که من خیلی پیگیر شدم که تا به حال کجا بوده است گفت دو پسر او را ربوده اند ومورد آزار قرار داده اند.

 

با توجه به مطرح شدن موضوع تجاوز دختر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی شد و سپس مورد بازجویی قرار گرفت او گفت: من دوبار ربوده شده و مورد تجاوز قرار گرفتم. ما در یک کارخانه در بیابانهای اطراف تهران زندگی می کنیم. هیچکس اطراف ما نیست . بار اول که من را دزدیدند هرچه فریاد زدم نتوانستم کاری بکنم و کسی هم به کمکم نیامد. پسری که من را دزدید در یکی از کارخانه های اطراف زندگی می کند. او  من را مورد تجاوز قرار داد وقتی به خانه برگشتم حالم بد بود اما موضوع را به پدرم نگفتم چون ترسیدم من یا آن پسر را بکشد.

 

این دختر ادامه داد: فکر می کردم این ماجرا دیگر تکرار نمی شود اما روز حادثه او یکبار دیگر من را دزدید و  مورد تجاوز قرار داد که پسرخاله ام دید. او یک سیلی به گوش من کوبید و گفت فرار کن. من هم فرار کردم.

 

در حالیکه دختر نوجوان مدعی بود که پسرخاله اش به او تعرض نکرده است. مادر او شکایتی علیه خواهرزاده اش مطرح کرد و گفت: خواهرزاده ام هم به دخترم تجاوز کرده است اما دخترم به خاطر اینکه می ترسد دعوای خانوادگی به راه بیفتد چیزی نمی گوید.

 

دختر نوجوان در مرحله بعدی تحقیقات گفته های مادرش را تایید کرد. به این ترتیب هر دو پسر بازداشت شدند. متهم ردیف اول برقراری رابطه با دختر نوجوان را قبول کرد اما مدعی شد این دختر خودش خواسته که با او رابطه داشته باشد. اما پسر خاله اش اتهام را قبول نکرد و گفت: خاله ام می داند من کمی پول دارم و می خواهد از این راه پولها را از من بگیرد. ضمن اینکه او با مادرم اختلاف شدیدی دارد این اختلاف خیلی قدیمی است و او تا به حال نتوانسته از مادرم انتقام بگیرد و حالا می خواهد از این طریق از مادرم انتقام بگیرد. من کاری نکردم من فقط دخترخاله ام را نجات دادم. یک سیلی به او زدم و خودم با پسر جوان درگیر شدم از دخترخاله ام خواستم که برود.

 

قضات شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران در حال بررسی این ادعا هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.