2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
زندگی لاکچری الناز شاکردوست

زندگی لاکچری الناز شاکردوست

الناز شاکردوست اسفند سال 96 نیز به تماشای بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه نیوکمپ رفت.

دوات آنلاین-الناز شاکردوست زندگی لاکچری دارد البته این به بازیگر و سلبریتی شدن او چندان وابسته و مرتبط نیست چون او در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمده است.

 

پدر الناز شاکردوست تاجر ابزارآلات صنعتی است و الناز و برادر بزگش علی و خواهر کوچکش الیکا در خانه پدری در خیابان پاسداران بزرگ شدند.

 

شاکردوست عاشق سفر است، آن هم سفرهای خاص و لاکچری. او نه تنها در ایران شهر به شهر به مسافرت می رود و زندگی را از جنوب تا شمال تجربه کرده است بلکه به شهرهای مختلف دنیا نیز رفت است. خودش می‌گوید : از ۲۳ سالگی سعی کردم همه دنیا را شهر به شهر بگردم، جاهایی که می روم مرا با عنوان الناز شاکردوست نمی شناسند و به عنوان یک انسان با من برخورد می کنند. بدون هیچ قضاوتی به من نگاه می‌كنند. هیچ‌وقت دوست نداشتم خود را گم كنم یا خود واقعی‌ام را به خاطر شهرت از یاد ببرم. شاید از نگاه خیلی‌ها كه به شهرت نرسیده‌اند یك آرزوی بزرگ باشد اما برای من درد است؛ چرا كه با خودش تنهایی می‌آورد. هیچكس دیگر تو را به خاطر خودت دوست ندارد. آدم‌هایی جذبت می‌شوند كه به خاطر خود واقعی‌ات تو را نمى‌خواهند بلكه به خاطر اسم الناز شاكردوست است.

 

شاکردوست همین چند روز پیش عکسی از حضور خودش در اروپا منتشر کرد و با انتشار عکس زیر به شوخی نوشت: اینجورى نمیشه،خودم دارم میرم مذاكره كنم.

الناز شاکردوست در سفر اروپایی

یکی از لاکچری‌ترین سفرهای الناز شاکردوست سفری بود که در کریسمس سال 2019 به قطب شمال داشت. او در آن زمستان سرد به منطقه کیرونا که شمالی‌ترین نقطه در کشور سوئد است رفت و در دمای منفی 28 درجه زندگی در یک هتل یخی را تجربه کرد.

الناز شاکردوست در سفر به قطب شمال

الناز شاکردوست به اروپا زیاد سفر می‌کند. مثلا یک سال برای سیزده بدر تصمیم گرفت به اروپا برود و جالب این‌که در آنجا هم یادش نرفت سبزه گره بزند.

الناز شاکردوست در حال گره زدن سبزه

شاکردوست در آبان 93 نیز به گشت و گذار در ایتالیا و ونیز پرداخت.

 

الناز شاکردوست در سفر ایتالیا

الناز شاکردوست اسفند سال 96 نیز به تماشای بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه نیوکمپ رفت.

 

او ولنتاین سال گذشته یعنی زمستان 97 هم راهی ترکیه شد و مدتی در این کشور ماند.

الناز شاکردوست در ترکیه

شاکردوست به مناسبت‌های مختلف نیز راهی اروپا می‌شود. مثلا او برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به لندن رفت. او در این باره گفته است:  برای تحصیل دانشگاهی خارج از ایران را انتخاب كردم چون دلیلش این است كه برایم اهمیت دارد شخص خودم یعنی الناز شاكردوست را فارغ از عنوان بازیگر محك بزنم و تنها به عنوان یك انسان با من برخورد شود.

 

او حتی یک بار که دچار سانحه شد برای درمان به اروپا رفت. شاکردوست سر صحنه فیلمبرداری فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان دچار حادثه شد مدتی در تهران بستری بود اما ترجیح داد برای فیزوتراپی به خارج برود.

 

سفرهای زیاد داخلی و خارجی این بازیگر زن چندان هم بی‌خطر نبوده و مثلا یک بار او نزدیک بود غرق شود. خودش درباره این تجربه می‌گوید: بعد از اتفاقی كه در دریا افتاد و نزدیك بود غرق شوم تا مدت‌ها وقتی زیر دوش حمام می‌رفتم احساس می‌كردم در حال خفه‌شدن هستم یا شب‌های بسیاری خوابم نمی‌برد چون مدام حس می‌كردم انگار دارم زیر آب می‌روم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
زینب 1398/06/31
من خودم شبیه النازم تا حدودی ولی بدون عمل😛😛ولی خب بازیگر خوبی دوسش دارم!موفق باشن
محمد 1398/06/31
من واسه مدرسه رفتن بچه م حتی پول آرایشگاه فرستادنش رو هم منتظر گرفتن حقوقمم. یعنی یک روز دیرتر میره که مرتب باشه. دوشیفت کار میکنم ولی یکساله که کم میاریم.هرچی از همه چی میزنیم بازم جور نیست.
ناصر 1398/06/31
سلام دل نسوزون خوش باش ولی فخر نفروش تمام ، به همین راحتی ........
ماهی 1398/06/30
خوش به حالش
قاصدک 1398/06/30
خداروشکراگرم خوشه لیاقتشوداشته شماازکجامیدونین کارخیروکمک نمیکنه نمیخوادکسی بفهمه وگرنه النازخانم خیلی هم اهل کمکه.اهل جارزدن نیست .حسادت بیجانکنیدخداوندبهش نعمت داده حلالت ابجی جون ماهم نداریم شکرمیکنیم شایدلیاقت نداشتیم.تاکی حسادت...امیدوارم ازچشم شوردوربمونی
یا حسین 1398/06/30
متاسفم برای مملکتم به جای فکرا و کارا و مشکلای اساسی مملکت میشینند به چه چیزا نظر میدند و آرزوی سفر به کشورای دیگه میکنند هر کسی که این متن رو میخونی بدان ارزش و لیاقت وجود تو بیشتر از این حرفاست وقت طلاست برو به کارای اساسی زندگی برس .
Kkjh 1398/06/30
خدا بده فقط شانس قیافه خوشگلی صفر اقبال بلند
ناشناس 1398/06/30
لطفا یارانشو قطع کنید تا حساب دستش بیاد
ناشناس 1398/06/30
تو زندگی حسرت نداشته ها تونو نخورید، به چیزهای که دارید افتخار کنید.
فرحناز 1398/06/30
خوشبحالت الناز،کاش همه بتونن از زیبایی های دنیا دیدن کنن ولی چه میشه کرد، پول باید باشه که نیست، هی روزگار نامرد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.