2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ماجرای ازدواج سحر قریشی در نوجوانی و طلاق در شهرت

ماجرای ازدواج سحر قریشی در نوجوانی و طلاق در شهرت

او گفته در آن زندگی واقعا خوشبخت نبود. چون در سن کم ازدواج کرد و وقتی بزرگ‌تر شد دیدگاه‌هایش تغییر کرد.

دوات آنلاین-سحر قریشی از جمله بازیگرانی است که شایعه درباره‌اش زیاد ساخته می شود و خیلی از این شایعات درباره ازدواج او است اما واقعیت این است که قریشی وقتی نوجوان بود ازدواج کرد و سپس طلاق گرفت.

 

سحر قریشی در سال 84 پای سفره عقد نشست او آن زمان 17 ساله بود و هنوز بازیگر نشده و به شهرت نرسیده بود. سحر 4 سال با شوهرش زندگی کرد و بعد از آن در حالی مهر طلاق بر شناسنامه‌اش زده شد که به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شده بود.

 

ماجرای طلاق سحر قریشی بسیار پرکشمکش بود. او بعد از بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید اما در مصاحبه‌ها گفت زندگی خانوادگی برایش مهم‌تر است و حتی اگر لازم باشد دیگر بازی نمی‌کند.

 

شوهر سحر دوست نداشت همسرش بازیگری کند و این موضوع را درمیان گذاشت اما قریشی ترجیح داد به این شغل ادامه بدهد. به این ترتیب دعواهای آنها شروع شد و شوهر سحر از او به دادگاه شکایت کرد و خواستار این شد که زنش ممنوع‌الکار شود اما دادگاه اعلام کرد چون خود وی قبلا اجازه کار را به زنش داده دیگر نمی‌تواند او را ممنوع‌الکار کند.

 

سحر قریشی البته اختلاف با همسرش را با بازیگری بی‌ارتباط دانست و گفت  یک سال بعد از ازدواج در حالی‌که هنوز هنرپیشه نشده بود درخواست طلاق داد . او گفته در آن زندگی واقعا خوشبخت نبود. چون در سن کم ازدواج کرد و وقتی بزرگ‌تر شد دیدگاه‌هایش تغییر کرد.

 

سحر قریشی در سال‌های اخیر همیشه در معرض شایعات ازدواجی بوده از جمله مدتی شایع شد با مهدی طارمی، فوتبالیس ازدواج کرده اما هر دو این موضوع را تکذیب کردند.

 

همچنین سحر قریشی در یک مصاحبه تصویری که اخیرا انجام داده انگشتر به دست داشته و همین موضوع سبب شد خیلی‌ها احتمال بدهند او در آستانه ازدواج است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.