2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
پیش بینی پرویز برومند از دربی : استقلال در دربی بازیکن بزرگی ندارد

پیش بینی پرویز برومند از دربی : استقلال در دربی بازیکن بزرگی ندارد

خیلی شرایط برای استقلال سخت است. من فکر می‌کنم با این اوصاف استقلال در دربی به مشکل می‌خورد چون ما در فوتبال این مثال را داریم که دربی بازیکن دربی‌باز می‌خواهد اما عملاً در استقلال چنین بازیکنی وجود ندارد.

دوات آنلاین-کسب دو امتیاز از سه بازی که در آن رقبای سرسختی وجود نداشت، هواداران استقلال را نگران کرده است. البته این فقط هواداران استقلال نیستند که این روزها دلواپس این تیم هستند بلکه بازیکنان قدیمی این تیم هم چشم انتظار تحولی در استقلال هستند. سه، چهار روز دیگر سوت بزرگترین بازی لیگ به صدا در می‌آید و شواهد نشان می‌دهد که برای این بازی سخت، استقلال شرایط سخت و ویژه‌ای دارد مگر اینکه شرایط بازی به گونه‌ای پیش برود که شاگردان استراماچونی بتوانند همه چیز را به نفع خود تمام کنند. بدون شک پرویز برومند یکی از بازیکنان قدیمی استقلال است که هواداران این تیم به خوبی او را می‌شناسند و محبوبیت خاصی در بین تماشاگران استقلال دارد.

 

ایران ورزشی نوشت: برومند که این روزها نگران شرایط آبی‌‌‌پوشان و نحوه امتیازگیری آنهاست در خصوص دربی 90 و مصائبی که در این بازی وجود دارد، صحبت می‌کند.

 

*شرایط استقلال این روزها خیلی خوب نیست و تنها با کسب دو امتیاز باید خودش را برای بازی دربی آماده کند.

 من می‌گویم خدا به ما رحم کند. ما بهترین زمان‌ها را از دست دادیم و مقابل تیم‌های نه چندان قدرتمند نتوانستیم امتیاز به دست بیاوریم. دروازه‌بان و مدافعان استقلال در مقابل این تیم‌ها خوب کار نکردند، وای به حال اینکه مقابل تیم‌های خوب قرار بگیرند.

 

*پس معتقدید تاکنون حسینی خوب کار نکرده است؟

 نه، حسینی روی گلی که استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان دریافت کرد، مقصر صددرصد بود.

 

*خیلی‌ها معتقدند حسینی چون رقیب سرسختی ندارد در فصل جاری خوب کار نکرده.

 من هم چنین اعتقادی دارم. وقتی آقایان بهترین بازیکن خود را از دست می‌دهند و عین خیالشان هم نیست، همین روزها را هم باید پیش‌بینی کنند. رحمتی یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود که بدون توجه و با بی‌تدبیری او را از دست دادند و حالا حسینی و مدافعان استقلال بدترین عملکرد را دارند.

 

*چقدر آقای غلامپور را در عملکرد امسال حسینی مقصر می‌دانید؟

 عملکرد حسینی حاصل نتیجه و کار همین آقایان است. وقتی یک گلر چنین اشتباهاتی را انجام می‌دهد، معلوم است که در تمرین با او کار نکردند. در تمرین اینها چه کاری انجام می‌دهند؟

 

*این روزها استقلالی‌ها به دنبال این هستند که هر طور شده چشمی را به بازی دربی برسانند.

 چون مجبور هستند. آنها اسماعیلی یکی از بهترین نفرات خود را از دست دادند و مجبورند به خاطر عملکرد بد مدافعان استقلال چشمی را هر طور شده به تیم اضافه کنند.

 

*با این شرایط پیش‌بینی شما از بازی دربی چیست؟

 خیلی شرایط برای استقلال سخت است. من فکر می‌کنم با این اوصاف استقلال در دربی به مشکل می‌خورد چون ما در فوتبال این مثال را داریم که دربی بازیکن دربی‌باز می‌خواهد اما عملاً در استقلال چنین بازیکنی وجود ندارد.

 

*از این دربی ترس دارید؟

 ترس نه اما زمان ما اینطور نبود و من حالا نگرانم. ناراحت هوادارانی هستم که باید این تیم را تحمل کنند.

 

*عملکرد استراماچونی را تاکنون چطور دیدید؟

 من چیز خاصی از این مربی ندیدم، یک اصطلاحی هست که گفته می‌شود باید برای ارزیابی یک مربی چهار، پنج هفته به او زمان داد اما در اروپا اینطور نیست و مربی از همان هفته اول خودش را نشان می‌دهد. من از همین حالا می‌گویم لیورپول قهرمان می‌شود. هر تیمی که به فکر قهرمانی است در نیم فصل اول نتیجه می‌گیرد وگرنه در نیم فصل دوم گرفتن نتیجه خیلی سخت و نفسگیر می‌شود.

 

*عده‌ای اعتقاد دارند که بازیکنان فعلی استقلال در حد این تیم نیستند. شما هم اینطور فکر می‌کنید؟

 دقیقاً من هم همینطور فکر می‌کنم. هنوز استقلال با تیم بزرگی بازی نکرده وضعیت این تیم این است. شما در نظر بگیرید این تیم با تیم‌های بزرگ بازی داشته باشد. با این دروازه‌بان و این مدافعان چه بلایی سر استقلال می‌آید؟

 

*اگر شما مدیر استقلال بودید، استراماچونی را نگه می‌داشتید یا این مربی را کنار می‌گذاشتید؟

 من اگر مدیر استقلال بودم استراماچونی را به تیم‌های پایه می‌فرستادم. مربیان خارجی به درد تیم‌های پایه می‌خورند.

 

*به نظر شما هواداران استقلال باید برای بازی دربی نگران نتیجه باشند؟

 بله، من که خیلی نگران هستم. البته من به بازیکنان استقلال هشدار دادم و گفتم باید بدانند که پیراهن کدام تیم را به تن کردند. زمان ما بازیکنانی به استقلال می‌آمدند که عشق به پیراهن این تیم داشتند و پولی دریافت نمی‌کردند، یکی از آن بازیکنان هم من بودم که با عشق به استقلال آمدم. بازیکنان جدید هم باید حواسشان باشد که به کدام تیم آمده‌اند و پیراهن چه تیمی بر تن آنهاست. باید تمام تلاش خود را برای برد در دربی انجام دهند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.