2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
خواسته غیراخلاقی از نوعروس همسایه

خواسته غیراخلاقی از نوعروس همسایه

متهم شماره‌اى از دختر همسایه را مشاهده مى‌کند و گمان نمى‌کرده است که وى ازدواج کرده از همین جهت سعى داشته است از طریق تلگرام با وى ارتباط برقرار کند.

دوات آنلاین-پسری 19 ساله که نمی‌دانست دختر همسایه به تازگی ازدواج کرده است برای نوعروس مزاحمت اینترنتی ایجاد کرد و از او درخواست غیراخلاقی داشت. متهم در جریان تحقیقات پلیسی دستگیر شد.

 

سرهنگ حسن آزادى‌خواه فرمانده انتظامى شهرستان بجستان در تشریح این خبر گفت: در پى مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان بجستان به همراه دستور قضایى مبنى بر ایجاد مزاحمت براى همسر وى در فضاى سایبرى رسیدگى به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

 

سرهنگ آزادى‌خواه ادامه داد: شاکى در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا از مزاحمت‌هاى پى‌درپى فردى ناشناس شکایت داشته که اقدام به ارسال تصاویرى براى همسر شاکى در شبکه‌ اجتماعى تلگرام نموده و از این طریق به دنبال برقرارى ارتباط و دوستى بوده است و این درحالى است که شاکى و همسرش تازه بایکدیگر ازدواج کرده و این موضوع زندگى این زوج جوان بجستانى را با چالش مواجه کرده است.

 

این مقام انتظامى تصریح کرد: با توجه به موضع شکوائیه بلافاصله کارشناسان پلیس فتا شهرستان بجستان اقدامات فنى و پلیسى خود را آغاز کردند وظرف مدت کوتاهى با بدست آوردن سرنخ‌هایى از متهم ، با هماهنگى قضایى وی را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند .

 

سرهنگ آزادى‌خواه بیان داشت : متهم که پسرى ۱۹ ساله و ساکن یکى از روستاهاى شهرستان بجستان بود در ابتدا منکر هرگونه جرمى شد اما با رویت شواهد به جرم خود اعتراف و عنوان نمود که خاله‌اش گوشى خود را براى بروزرسانى به وى سپرده و متهم از روى کنجکاوى مخاطبین گوشى را بررسى کرده که متاسفانه شماره‌اى از دختر همسایه را مشاهده مى‌کند و گمان نمى‌کرده است که وى ازدواج کرده از همین جهت سعى داشته است از طریق تلگرام با وى ارتباط برقرار کند.

 

فرمانده انتظامى شهرستان بجستان با بیان اینکه متهم به همراه پرونده جهت طى مراحل قضایى به دادسرا معرفى شد به کاربران فضاى سایبرى یادآور شد: هرگونه مزاحمت و نقض حریم خصوصى در فضاى مجازى پیگرد قانونى در برداشته و قانون‌گذار مجازات حبس و جریمه نقدى را براى مجرم در نظر گرفته است از این رو به شهروندان توصیه مى‌کنیم قبل از ارسال هرگونه مطلب و یا تصاویرى در شبکه‌هاى اجتماعى به تبعات قانونى و حقوقى آن نیز توجه نمایند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.