2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بهترین و ساده‌ترین روش‌های خانگی برای پاک کردن رنگ مو

بهترین و ساده‌ترین روش‌های خانگی برای پاک کردن رنگ مو

نصف فنجان سرکه را با آب رقیق کنید، سپس روی سر خود بریزید و بعد از آن موی سر خود را با پلاستیک بپوشانید و بگذارید تا سرکه روی موهایتان تاثیر خود را بگذارد.

دوات آنلاین-آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که موهای خود را رنگ کنید و بعد پشیمان شوید؟ اگر چنین است باید بدانید که شما در این مورد تنها نیستید. زمانی که این موضوع رخ می‌دهد، بیشتر افراد به دنبال محصولات آرایشی گران قیمت می‌روند تا بتوانند رنگ موی خود را پاک کنند. اگر دوست دارید نحوه انجام این کار را با مواد ارزان قیمت یاد بگیرید، در این مطلب همراه ما باشید.

 

شامپوی ضد شوره و جوش شیرین

مواد لازم

شامپوی ضد شوره، جوش شیرین، نرم کننده مو، کاسه و  قاشق

ابتدا موهای خود را با شامپوی ضد شوره بشویید. از محصولاتی استفاده کنید که سطح PH بالایی دارند.

مقدار مساوی از جوش شیرین و شامپو را در یک کاسه بریزید. آن را خوب هم بزنید تا ترکیب شود.

موهای خود را با ترکیب آماده شده از ریشه تا نوک موها، ماساژ دهید. تمامی تارهای مو باید با ترکیب پوشانده شود.

اجازه دهید این ترکیب به مدت 5 تا 10 دقیقه روی موهای شما باقی بماند. سپس با آب بشویید.

دوباره موهای خود را با شامپوی ضد شوره بشویید و قبل از شست وشو بگذارید چند دقیقه روی سر باقی بماند.

بعد از انجام این مراحل، موهای خود را با نرم کننده بشویید.

 

قرص ویتامین C

اگر موهایتان را با رنگ تیره رنگ کرده‌اید و تنها چند روز از زمان رنگ کردن گذشته است، استفاده از ویتامین C می‌تواند موثر باشد.

 

سه عدد قرص ویتامین C را خرد کنید و درون ظرفی حاوی آب داغ بریزید. با استفاده از یک قاشق آن را درون آب به خوبی له کنید و به هم بزنید تا خمیر آماده شود. توجه داشته باشید اگر از زمان رنگ کردن مو‌ها بیش از سه روز بگذرد، ویتامین C دیگر تاثیری نخواهد داشت. محلول را روی مو‌های خیس بمالید و با استفاده از یک کلاه یا کیسه پلاستیکی سرتان را خوب بپوشانید و یک ساعت منتظر بمانید. در آخر سر و موهایتان را به خوبی بشویید.

 

آب لیمو

دو یا سه عدد لیمو را آب بگیرید. مو‌های خود را خیس کنید و سپس آب لیمو را به کف سر خود بمالید و بگذارید ۳ تا ۵ دقیقه روی سرتان بماند. پس از آن نرم کننده بزنید و اجازه دهید ۵ دقیقه روی موهایتان بماند و بعد مو‌های خود را بشویید.

 

شستن با سرکه

نصف فنجان سرکه را با آب رقیق کنید، سپس روی سر خود بریزید و بعد از آن موی سر خود را با پلاستیک بپوشانید و بگذارید تا سرکه روی موهایتان تاثیر خود را بگذارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.