2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مسعود شجاعی در آستانه ثبت یک رکورد

مسعود شجاعی در آستانه ثبت یک رکورد

مسعود 35 ساله است و 3 سال دیگر همزمان با برگزاری جام‌جهانی در شهر دوحه 38 ساله خواهد شد. او که با تیم ملی تجربه حضور در 3 جام‌جهانی را دارد،

دوات آنلاین-در حال حاضر یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی مسعود شجاعی است که البته برخی به دلیل سن بالای او به حضور وی در اردوی تیم ملی انتقاد دارند.

 

مسعود 35 ساله است و 3 سال دیگر همزمان با برگزاری جام‌جهانی در شهر دوحه 38 ساله خواهد شد. او که با تیم ملی تجربه حضور در 3 جام‌جهانی را دارد، تصور می‌شد بعد از جام‌جهانی 2018 از تیم ملی خداحافظی کند؛ یعنی همان کاری که پژمان منتظری انجام داد اما مسعود به این موضوع فکر نمی‌کند و اذعان داشته تا زمانی که مربی تیم ملی به او نیاز داشته باشد با اشتیاق در تمرینات تیم ملی حاضر خواهد شد تا به ایران کمک کند.

 

شجاعی حتی اگر در جام‌جهانی 2022 یکی از بازیکنان تیم ملی نباشد، در مسیر صعود به جام‌جهانی می‌تواند به یک افتخار بزرگ دست یابد؛ حضور در 3 دوره جام‌جهانی و حضور در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 2022. مسعود شجاعی که یکی از بازیکنان کلیدی تیم تراکتور به شمار می‌رود این بار هم مارک ویلموتس را متقاعد به دعوت از خویش کرده و سرمربی تیم ملی هم فعلا به این جمع‌بندی نرسیده که مسعود شجاعی را به دلیل جوانگرایی تیم خط بزند و جای او را به یک بازیکن تازه‌نفس بدهد؛ هرچند شجاعی در بازی‌های اخیر بیشتر برای تیم ملی بازیکن ذخیره بوده است. نکته جالب در مورد مسعود شجاعی حضور با‌انگیزه او در تمرینات این روزهای تیم ملی است و گویی که هنوز به طور جدی مشتاق حضور در تمرینات و همچنین بازی برای تیم ملی است و شاید همین بهترین بهانه برای مارک ویلموتس برای ادامه دعوت از این بازیکن باتجربه باشد.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.