2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
فیلم سیاه مادر و دختر از مردان پولدار

فیلم سیاه مادر و دختر از مردان پولدار

پول وثیقه را تهیه و شوهرم را آزاد کردم اما فردای آن روز خودم دستگیر شدم و حال شوهر صیغه ای هم پی کار خودش رفته است و با من کاری ندارد.

دوات آنلاین-دختری که برای تامین وثیقه آزادی شوهرش با همکاری اعضای خانواده‌ خود از مردان پولدار اخاذی می‌کرد همراه دیگر متهمان روز یکشنبه در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 

به گزارش دوات آنلاین این پرونده وقتی تشکیل شد که مردی میانسال مقابل خودروی پلیس گشت پیچید و درخواست کمک کرد. این مرد به ماموران گفت دو زن از او فیلم‌برداری کرده و پول گرفته‌اند. با دستگیری و انتقال متهمان به کلانتری مرد شاکی جزئیاتی از آنچه اتفاق افتاده‌بود را توضیح داد.

 

او گفت: این دو زن که مادر و دختری به نام‌های نسرین و نرگس هستند من را به خانه‌شان کشاندند و  اخاذی کردند. آنها خودشان را مامور پلیس معرفی کردند و بعد من را بردند و اخاذی کردند.

 

دو متهم ابتدا منکر همه چیز شدند اما بعد مشخص شد که از 4 مرد دیگر هم به همین شیوه اخاذی کرده‌اند و دو عضو دیگر خانواده که پسر و دختر جوان و فرزندان نسرین هستند هم در این اخاذی شرکت داشته‌اند.

 

پروندهبا تکمیل تحقیقات و شناسایی چهار شاکی دیگر و دستگیری همه اعضای این باند خانوادگی تکمیل و برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

 

در ابتدای جلسه رسیدگی که صبح یکشنبه در شعبه 7 تشکیل شد ابتدا کیفرخواست علیه متهمان خوانده شد. نسرین و نرگس متهم به مشارکت در 5 فقره آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار و ضرب و جرح و رابطه نامشروع و نازی و ساسان متهم به معاونت در 5 فقره آدم‌ربایی و ضرب و جرح و سرقت شدند.

 

سپس شکات در جایگاه قرار گرفتند. آنها که همگی از طبقه مرفه بودند ادعا کردند متهمان آنها را به بهانه کمک به خانه بردند و بعد به زور لباس از تن‌شان در آوردند و فیلم‌برداری کردند. بعد هم از آنها مبالغ کلانی اخاذی کردند.

 

وقتی نوبت به نسرین متهم ردیف اول رسید او گفت: من این کار را برای کمک به دخترم نرگس انجام دادم. شوهر صیغه‌ای دخترم کمک می‌خواست و دخترم می‌خواست پول فراهم و به او کمک کند. البته حاضرم حبس همه بچه‌هایم را تحمل کنم تا آنها آزاد شوند.

 

در ادامه نرگس در جایگاه قرار گرفت او گفت: مادرم در آرایشگاه کار و زندگی ما را تامین می‌کرد. من بعد از جدایی با خانواده‌ام زندگی می‌کردم البته به صورت صیغه‌ای با فردی ازدواج کردم. شوهر صیغه‌ای من به خاطر مهریه همسر اولش زندانی شده‌ بود. 30 میلیون تومان پول لازم داشت تا وثیقه قرار دهد و بیرون بیاید. من ناراحت او بودم. اولین بار سولاریوم کرده‌بودم و آرایش داشتم همینطور که با شوهرم از زندان تلفنی صحبت می‌کردم مردی جلوی پایم توقف کرد و سوار شدم. گریه می‌کردم او به من گفت چرا گریه می‌کنی گفتم شوهرم زندانی شده‌است توضیح دادم مدت صیغه تمام شده اما دوستش دارم او یک چک 10 میلیون تومانی به من داد و گفت که حاضر است در برابر رابطه با من این مبلغ را بدهد و بعد هم امضا داد که در برابر پولی که می‌دهد شکایتی ندارد. او می‌گفت همسرش پزشک است. آن مرد به خانه ما آمد. چک را هم به من داد. ناگهان برادرم رسید و تا دید آن مرد در خانه‌است ناراحت شد و دعوا کرد. او هم پول را داد و بدون اینکه رابطه‌ای داشته‌ باشیم رفت.  

 

متهم ادامه داد: من دیدم اینطوری می‌توانم پول دربیاورم و شوهرم را آزاد کنم. تصمیم گرفتم چندبار دیگر این کار را بکنم تا دوباره شوهرم به خانه برگردد. در آن زمان شیشه هم می‌کشیدم و حال خوبی نداشتم. خانواده ام برای اینکه به من کمک کنند این کار را کردند. من سوار ماشین مردهای ثروتمند می‌شدم و وقتی آنها را به خانه می‌آوردم برادرم با چاقو تهیدشان می‌کرد و پول را می گرفت. خواهر کوچکم هم ادای فیلم گرفتن درمی‌آورد در حالیکه هیچ فیلمی در کار نبود. من پول وثیقه را تهیه و شوهرم را آزاد کردم اما فردای آن روز خودم دستگیر شدم و حال شوهر صیغه ای هم پی کار خودش رفته است و با من کاری ندارد.

 

سپس دختر کوچک خانواده به نام نازی در جایگاه قرار گرفت. او اتهام معاونت در آدم ربایی را رد کرد و گفت: دادگاه انقلاب من را به 5 سال حبس محکوم کرد چون اتهام فیلم‌برداری و افساد به من زدند در حالیکه من ادای فیلم گرفتن درآوردم و هیچ فیلمی در کار نبود. من هیچ نقشی در این ماجرا نداشتم و هیچ کاری هم نمی‌کردم.

 

سپس نوبت به ساسان رسید. او که دو فقره سابقه دارد گفت: من هم برای کمک به خواهرم این کار را کردم و  پول همه شکات را برمی‌گردانیم.

 

او قبول کرد یکی از شکات را به شدت کتک زده و گفت: او به خواهر کوچکم نظر داشت به سمتش حمله کرد و من هم او را زدم.

 

قضات بعد از گفته‌های متهمان برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.