2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
جواد زرینچه: مشکلات استراماچونی با باشگاه حل می شود

جواد زرینچه: مشکلات استراماچونی با باشگاه حل می شود

من می‌دانم از کجا خط می‌گیرند اما این وضعیت به ضرر همه ما است. نباید این شرایط باشد در حالی که ما هنوز وارد لیگ نشده‌ایم.

دوات آنلاین-در حالی که موجی از ناامیدی میان هواداران استقلال به‌پا شده و آنها اعتقاد دارند که تیم‌شان با توجه به اختلاف‌های اخیر که میان استراماچونی و مدیران باشگاه به‌وجود آمده و بازیکنان متوسطی که جذب کرده به جایگاه روشنی نمی‌رسد، اما جواد زرینچه اعتقادات دیگری دارد و بر این باور است که استقلال اگر با حمایت هواداران مواجه شود، بدون شک نتیجه خواهد کرد. زرینچه در حالی به استقلالی‌ها امید می‌دهد که خود نیز زیر تیغ انتقاد‌ها قرار گرفته و روشن نیست چرا هواداران استقلال به او که در تصمیم‌گیری‌های کلان نقشی نداشته بد و بیراه گفته‌اند. زرینچه از رفتار برخی هواداران استقلال به‌شدت دلخور است.

 

*در جریان بازی استقلال مقابل پیکان اتفاقاتی رخ داد. به‌نظر می‌رسد حاشیه‌هایی در استقلال وجود دارد. حتی شنیدیم علیه شما هم شعارهایی دادند. در استقلال چه خبر است؟

 متأسفانه عده‌ای که دشمن استقلال هستند این بازی‌ها را درمی‌آورند. من می‌دانم از کجا خط می‌گیرند اما این وضعیت به ضرر همه ما است. نباید این شرایط باشد در حالی که ما هنوز وارد لیگ نشده‌ایم.

*افرادی که علیه شما، فتحی و دیگر مسئولان شعار می‌دادند چه انگیزه‌ای داشتند؟

 آنها که علیه من شعار «حیا کن، رها کن» سر می‌دادند دشمنان استقلال هستند. من نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند. من نمی‌گویم در استقلال مشکل وجود ندارد. حتماً مشکلاتی هست که این مسائل رخ می‌دهد اما برخی هواداران نباید این وضعیت را به‌پا کنند. البته می‌دانم خیلی از هواداران اگر حرفی هم می‌زنند دلسوز استقلال هستند اما با این حواشی نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.

*پیامی برای هواداران استقلال دارید؟

 بگذارید مدیران باشگاه در آرامش کارشان را انجام بدهند. باز هم تأکید می‌کنم قطعاً مشکلاتی وجود دارد اما به حاشیه بردن تیم به ضرر همه ما است. هواداران باید تیم را حمایت کنند. باور کنید با همین استقلال در دسته 3 بودیم اما هواداران ما را حمایت می‌کردند.

*ظاهراً بخشی از ناراحتی هواداران ناشی از راه ندادن آنها به ورزشگاه پیکان‌شهر بود.

 مگر ما مسئول بودیم؟ استقلال میهمان بود.

*اما در زمین نفت تهرانسر هم هواداران را راه نمی‌دهید.

 تا جایی که توانستم کاری کردم هواداران‌مان در آنجا هم حضور پیدا کنند اما قراردادی که با مسئولان آن ورزشگاه نوشته شده، اجاز نمی‌دهد هواداران هر روز به محل تمرین بیایند. هر روزی هم که اجازه دادیم بیایند با مسئولیت خودمان بود؛ یعنی اگر هر اتفاقی رخ می‌داد خودمان باید پاسخگو می‌بودیم. این وضعیت ما است اما ما همیشه تأکید کردیم هواداران باید پشت‌مان باشند و تا جایی که بتوانیم سعی می‌کنیم زمینه حضور آنها را در محل تمرین‌مان فراهم کنیم.

*دلیل اینکه هواداران استقلال علیه فتحی هم شعار «حیا کن، رها کن» سر دادند چه بود؟

 باید از خودشان بپرسید که چه استدلالی دارند اما تا جایی که من می‌دانم و از نزدیک دارم می‌بینم آقای فتحی دارد کار می‌کند و زحمت می‌کشد. حق ایشان نیست که شعار «حیا کن، رها کن» را بشنود. از هواداران می‌خواهم منطقی باشند. ما روزگاری در دسته 3 بودیم و آنها ما را حمایت می‌کردند. من آنها را اینطور شناخته بودم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که اینقدر آستانه تحمل‌شان پایین آمده است.

*آیا هواداران استقلال می‌توانند امیدوار باشند مشکلات استراماچونی با باشگاه حل شود؟

 قطعاً حل می‌شود. استراماچونی با باشگاه قول و قرارهایی دارد که اگر هم بحثی باشد دوطرفه آن را حل می‌کنند. ما روی برنامه‌مان جلو می‌رویم. یک بازی تدارکاتی دیگر هم داریم که استراماچونی روی آن برنامه‌ریزی کرده است. جای نگرانی نیست. استقلال از این دست مشکلات در گذشته هم داشته اما با انسجام و همفکری می‌توان همه مشکلات را برطرف کرد. به اعتقاد من در این شرایط هواداران نباید با این رفتارها مشکلات ما را افزایش دهند. آنها اگر هم می‌آیند باید یار ما باشند نه اینکه علیه من و فتحی شعار بدهند و فحاشی کنند. این رفتارها خوب نیست. من، جواد زرینچه همیشه در خدمت استقلال بودم؛ چه به‌عنوان مربی، چه به‌عنوان عضو هیأت‌مدیره و چه حالا که سرپرست تیم هستم. هر کاری همیشه از دستم برآمده کردم. از هواداران هم می‌خواهم به استقلال کمک کنند.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.