2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ماجرای سرقت موبایل700میلیون تومانی

ماجرای سرقت موبایل700میلیون تومانی

متهم:قبل از اینکه بخواهم از این آقا جدا شوم یک میلیون و 500 هزار دلار داده بودم تا با آن کار کند، و از صحنه دادن این مبلغ به او فیلم و عکس گرفته‌ام.

دوات آنلاین-زن جوانی که متهم است گوشی 700 میلیونی نامزد خود را برداشته سرقت گوشی را انکار می‌کند و می‌گوید از تلفن همراه خبر ندارد.

 

به گزارش دوات آنلاین ماموران کلانتری 122 دربند ساعت 3 بعداز ظهر روز دوازدهم مردادماه در جریان تماس تلفنی مرد جوانی قرار گرفتند که از ورود زنی به خانه‌اش خبر داده و مدعی بود زن جوان اموال خانه و گوشی 700 میلیون تومانی او را برداشته و به زور می‌خواهد ببرد.

 

بنابراین گروهی از ماموران کلانتری در محل حادثه حضور یافتند و زن جوان را بازداشت کردند. زن جوان در  اظهارات اولیه خود گفت: من نامزد شاکی هستم و اردیبهشت ماه امسال بود که با این آقا نامزد کردم و پس از مدتی برای زندگی مشترک به خانه‌اش آمدم. اما در مدتی که در خانه او زندگی می کردم متوجه کارهای خلافش شدم. برای همین دچار اختلاف شدیم و تصمیم به جدایی گرفتم. در نهایت او دیروز من را کتک زد و از خانه بیرون کرد،‌به نحوی که آثار کبودی هنوز روی بدنم وجود دارد. امروز هم آمده ام که جهیزیه 60 میلیونی‌ام را ببرم، وقتی در زدم کسی در را باز نکرد و من هم مجبور شدم با کلیدی که داشتم در را باز کنم و داخل بروم، داشتم وسایلم را جمع می‌کردم که شاکی از راه رسید و دوباره من را کتک زد و موضوع را به پلیس اطلاع داد.

 

در پی این اظهارات ماموران دختر جوان را بازداشت کردند.  این دختر جوان روز گذشته در دادسرای ویژه سرقت حضور یافت تا در مورد اظهارات و رفتار خود به بازپرس پنجم دادسرای سرقت توضیح دهد. این در حالی بود که در جلسه تحقیق شاکی بار دیگر ادعای خود را در مورد سرقت گوشی تلفن 700 میلیونی اش مطرح کرد و گفت: من از یک نفر 900 میلیون طلب داشتم اما او به جای بخشی از بدهی اش این گوشی را به من داد.

 

متهم از موبایل گرانقیمت که قاب آن طلا است اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت شاکی این موضوع را مطرح کرده است تا من را در موضع پایین قرار دهد.

 

متهم همچنین گفت من قبل از اینکه بخواهم از این آقا جدا شوم یک میلیون و 500 هزار دلار داده بودم تا با آن کار کند، و از صحنه دادن این مبلغ به او فیلم و عکس گرفته‌ام.

 

در حال حاضر زن جوان با توجه به اظهارات دو طرف، همچنان در بازداشت است و تحقیقات در مورد ادعای آنها ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.