2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ماجراهای  روشن ، مهدی قائدی وپیراهن شماره 10

ماجراهای روشن ، مهدی قائدی وپیراهن شماره 10

معمولاً پیراهن شماره 10 را به بازیکن بزرگی می‌دهند که در تیم ثابت هم بازی می‌کند، حالا نمی‌دانم قائدی می‌تواند چنین پتانسیلی داشته باشد. به نظرم اگر از این کار هواداران راضی باشند، من هم راضی هستم.

دوات آنلاین-استقلالی‌ها تصمیم گرفتند پیراهن شماره 10 ر ا به مهدی قائدی بدهند، اتفاقی نادر که کمتر در تیم‌های با سابقه‌ای مثل استقلال می‌افتد اما جواد زرینچه به‌عنوان سرپرست تیم دلیل این کار را روحیه دادن به مهدی قائدی عنوان کرد. نکته قابل توجه در ارتباط با این تصمیم، اقدامی است که استقلالی‌ها در پی آن می‌خواهند انجام دهند. باشگاه استقلال در یک اقدام نمایشی قصد دارد که مهدی قائدی را نزد حسن روشن برده تا اجازه پوشیدن پیراهن شماره 10 را از او بگیرد، تصمیمی که فعلاً با مخالفت روشن مواجه شده است. روشن که این روزها به دلیل درد زانو قصد دارد زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد در خصوص اقدام باشگاه استقلال و همچنین شرایط فعلی این تیم صحبت می‌کند.

 

*آقای روشن گفته می‌شود که قرار است زانوی خود را جراحی کنید.

 بله، من قصد دارم زانوی خود را جراحی کنم و فعلاً پزشکان قصد دارند از سلامت قلبی من با اطلاع شوند تا اجازه عمل جراحی بدهند.

 

*از شرایط فعلی باشگاه استقلال با اطلاع هستید؟

 نه، هیچ اطلاعی ندارم. فقط قصد دارند مهدی قائدی را پیش من بیاورند.

 

*برای چی؟

 قرار است پیراهن شماره 10 را به مهدی قائدی بدهند می‌خواهند از من اجازه بگیرند. من هم به فتحی گفته‌ام این کارها چیست؟ اگر احساس می‌کنید که قائدی لیاقت پوشیدن این پیراهن را دارد این پیراهن را به او بسپارید.. آنها می‌گویند که برای روحیه دادن به قائدی این کار را انجام دادیم اما من اعتقاد دارم شماره بازی نمی‌کند.

 

*خودتان قلباً راضی هستید که قائدی شماره 10 را بپوشد؟

 من اعتقادی به این حرف‌ها ندارم. از پله که بازیکن بزرگ‌تر نداریم. همیشه که قرار نبود پله پیراهن 10 ر ا بپوشد اما وقتی زیکو قصد داشت شماره 10 را بپوشد، به او گفتند حداقل پله باش. معمولاً پیراهن شماره 10 را به بازیکن بزرگی می‌دهند که در تیم ثابت هم بازی می‌کند، حالا نمی‌دانم قائدی می‌تواند چنین پتانسیلی داشته باشد. به نظرم اگر از این کار هواداران راضی باشند، من هم راضی هستم.

 

*گفته می‌شود لوگوی استقلال را توقیف کرده‌اند نظر شما در این زمینه چیست؟

 من هم شنیدم. فکر کنم مشکل مالیاتی داشتند که این اتفاق افتاده است.

 

*نظرتان در مورد حرکت مجری شبکه سه و بی‌احترامی که به استقلال شد، چیست؟

 این آدم‌ها در اندازه‌ای نیستند که بخواهند با لوگو و ستاره و یا هر چیز دیگری شوخی کنند. صاحب استقلال هواداران این تیم هستند و هیچ کس حق ندارد آنها را ناراحت کند.

 

*فکر می‌کنید استقلال در این فصل می‌تواند با استراماچونی نتیجه بگیرد؟

 مگر پینگ پنگ است که بتوان به این راحتی در موردش نظر داد. تا زمانی که کار این مربی را ندیدیم نمی‌توانیم قضاوت کنیم اما یک مسأله وجود دارد و اینکه بازیکنان را این مربی نیاورده و تیم را کس دیگری بسته است. این مسأله است که کار را مشکل می‌کند. مگر اینکه استراماچونی علامه دهر باشد که بتواند استقلال را قهرمان کند.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.