2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بازیگر نقش جواد جوادی در فصل 3 سریال بچه مهندس کیست

بازیگر نقش جواد جوادی در فصل 3 سریال بچه مهندس کیست

روزبه حصاری قبل از این با بازی در نقش امیرعلی صدرا در سریال سلام آقای مدیر نشان داد با این ژانر از سریال‌های تلویزیونی آشنا است

دوات آنلاین-سریال بچه مهندس از آن سریال‌های پرطرفداری است که فصل‌های یک و دو آن توانست مخاطبان زیادی را پای تلویزیون بنشاند.

 

اکنون نوبت به فصل سوم سریال بچه مهندس رسیده است و کارهای آن در حال انجام است تا برای پخش به شبکه دو سیما سپرده شود.

 

سوال بسیار مهم درباره بچه مهندس 3 این است که چه کسی نقش جواد جوادی را بازی می کند. در فصل دوم این سریال مانی رحمانی نقش جواد را به‌خوبی بازی کرد اما چون در فصل سوم جواد وارد دوره دیگری از زندگی‌اش شده و سن‌اش بالاتر رفته باید بازیگر دیگری جایگزین او شود.

 

نقش جواد جوادی در بچه مهندس 3 به روزبه حصاری سپرده شده است. او نیز این نقش را به خوبی بازی کرده و می‌تواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

 

روزبه حصاری قبل از این با بازی در نقش امیرعلی صدرا در سریال سلام آقای مدیر نشان داد با این ژانر از سریال‌های تلویزیونی آشنا است و به‌خوبی می‌تواند از عهده نقش‌ها بربیاید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سارا 1399/02/19
اقای روزبه خیلی بازی میکنین😘😘😘
نگار 1398/06/10
شباهت دوران کودکی تاجوانی جواد جوادی: نوجوانی: 90 درصد شباهت دارند جوانی:10 درصدشباهت دارند منظورم این بود روزبه حصاری اصلا شبیه کودکی جواد نمیدهد مخصوصاااااااااااااا نوجوانی بابا این که اصلا یه چیز دیگهست ولی خود سریال عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ابوالفضل کاکوان 1398/06/02
به نظر من جایگزین خوبی برای نقش جواد جوادی پیدا کرده اید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.