2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قرارداد میلیاردی حسین حسینی با آل اشپورت

قرارداد میلیاردی حسین حسینی با آل اشپورت

حسینی دوباره به طور جداگانه با شرکت آل‌اشپورت قرارداد منعقد کرده و دستمزد تازه‌ای از این شرکت می گیرد.

دوات آنلاین-اردیبهشت ماه سال 97 بود که تصاویری از حضور سیدحسین حسینی و برانکو ایوانکوویچ در نشستی با مدیران شرکت تولیدی آل‌اشپورت منتشر شد. ظاهرا در قراردادهایی که برانکو، بیرانوند، شفر و حسینی با باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال منعقد کرده بودند، نوشته بودند که می‌توانند با شرکت تولیدی مورد نظر خود قرارداد امضا کرده و در تمرینات و بازی‌ها تولیدات آن شرکت را به تن کنند که آن نشست نیز به همین منظور انجام شد که قرار بود در آن نشست وینفرد شفر و علیرضا بیرانوند هم حضور داشته باشند اما این دو به دلایلی نتوانستند به این نشست مشترک بیایند اما شرکت مورد نظر قرارداد خود را با این 4 نفر منعقد کرد و قرار شد آنها در طول فصل از تولیدات این شرکت استفاده کنند و دستمزدشان را هم بگیرند.

 

این قرارداد باعث شد تا در طول بازی‌های فصل پیش این نام‌ها را با البسه‌های مورد نظر در میادین مختلف ببینیم اما چند صباحی است که سیدحسین حسینی با البسه تولید شرکت‌های دیگری در تمرینات استقلال حاضر می‌شود و این رفتار در شرایطی انجام می‌شود که همه بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال به تبعیت از قراردادی که باشگاه استقلال به تازگی با همین شرکت منعقد کرده، تولیدات آن شرکت را به تن می‌کنند.

 

در تصاویری که روی سایت باشگاه استقلال قرار دارد کاملا مشخص است که حتی بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال و نوراللهی دیگر دروازه‌بان آبی‌ها با تولیدات شرکت فوق در تمرینات حاضر می‌شوند و در این ایام سیدحسین حسینی به جز بازی تدارکاتی با بادران که گفته می‌شود با خواهش و تمنا لباس آن شرکت را به تن کرده، دیگر با لباس‌های تمرینی این شرکت در تمرینات حاضر نشده است.

 

 حسینی حتی گاها با لباس‌های تولیدی شرکتی به نام لینینگ که چینی است در تمرینات استقلال دیده می‌شود اما حاضر به پوشیدن پیراهن‌های تولیدی شرکتی نیست که با باشگاه استقلال قرارداد همکاری امضا کرده و باشگاه استقلال ست کاملی از تجهیزات مربوط به دروازه‌بانی را در اختیار سیدحسین هم قرار داده اما این دروازه‌بان ظاهرا برنامه‌های دیگری برای انتخاب لباس‌های خود دارد.

 

رفتارهای حسینی با شرکت مورد نظر باعث شده تا سران این شرکت گلایه‌هایی را به مدیران باشگاه استقلال انتقال دهند و حتی باشگاه استقلال را تهدید به کاهش پرداختی‌ها کنند اما از آنجا که حسینی بعد از رفتن مهدی رحمتی قدرت شگفت‌آوری در استقلال پیدا کرده همچنان حاضر نیست از تصمیم باشگاه تمکین کند. ظاهرا حسینی در پی عقد قرارداد تازه‌ای با شرکت آل‌اشپورت است تا همچون اردیبهشت ماه سال پیش که به همراه شفر، برانکو و بیرانوند با این شرکت قرارداد مالی مطلوبی بست دوباره به طور جداگانه با این شرکت قرارداد منعقد کرده و دستمزد تازه‌ای را از آل‌اشپورت می گیرد.

 

آن روز که حسینی با این شرکت قرارداد منعقد کرد، مشخص نشد که قراردادش چند ساله است اما معمولا این شرکت‌ها قراردادهای یکساله منعقد می‌کنند که اگر اینطور باشد احتمالا قرارداد حسینی با آل‌اشپورت به پایان رسیده اما در انتظار عقد قراردادی تازه است تا به طور جداگانه مبالغی را از این شرکت دریافت کند. البته ممکن است حسینی همچنان تحت قرارداد با آل‌اشپورت هم باشد که اگر به همین ترتیب باشد در واقع پا روی قراردادی گذاشته که با این شرکت منعقد کرده است.

 

به هر حال باشگاه استقلال نیز دست حسینی را در هنگام عقد قرارداد دوباره باز گذاشته بود تا با شرکتی که دوست دارد قرارداد اسپانسری منعقد کند و گفته می‌شود این شروط در قرارداد حسینی وجود دارد اما سوالی که مطرح است، اینکه وقتی باشگاه استقلال با همان شرکتی که حسینی قرارداد داشته یا در انتظار قرارداد مالی تازه است، دست همکاری فشرده، چرا این دروازه‌بان حاضر به پوشیدن پیراهن‌های آن شرکت نیست؟

 

 شاید اگر باشگاه استقلال شروط و خواسته‌های این دروازه‌بان را قبول نمی‌کرد اکنون حسینی نیز مجبور بود همانطور که باشگاه خواسته رفتار کند اما وقتی عرصه را در همه زمینه‌ها برای حسینی باز گذاشته‌اند، نتیجه همین می‌شود که می‌بینیم؛ یک بی‌نظمی نه چندان آشکار در لباس پوشیدن بازیکنان که حسینی را تبدیل به تافته‌ای جدا بافته کرده تا این دروازه‌بان با لباس‌های متفاوتی در تمرینات حضور یابد؛ وضعیتی که در تصاویر منتشر شده در سایت باشگاه استقلال کاملا مشخص است و پرسش بزرگی را برای افکار عمومی ایجاد کرده است.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.