2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
رضا آذری: شایسته بازی‌های بیشتری بودم

رضا آذری: شایسته بازی‌های بیشتری بودم

فصل گذشته به دلایل گوناگون به آن چیزی که می‌خواستم نرسیدم اما نباید به گذشته نگاه کنیم. تاکید آقای استراماچونی هم در تمرینات همین بوده.

دوات آنلاین-رضا آذری، هافبک جوان استقلال یکی از امیدهای استراماچونی برای لیگ نوزدهم است. آذری در تمرینات هفته‌های اخیر یکی از بازیکنان آماده بوده و هیچ بعید نیست در لیگ نیز مورد استفاده قرار گیرد. هرچند که بازی دادن به جوان‌ها همواره در استقلال با صبر و حوصله انجام می‌شود اما گفته می‌شود استراماچونی روی آذری نظر مثبت دارد.

 

*ابتدا از فصل گذشته شروع کنیم. شما نتایج خوبی نگرفتید. دلایلش چه بود؟

 باید بگویم فصل گذشته به دلایل گوناگون به آن چیزی که می‌خواستم نرسیدم اما نباید به گذشته نگاه کنیم. تاکید آقای استراماچونی هم در تمرینات همین بوده.

 

*چرا فصل پیش بازی‌های آنچنانی برای استقلال انجام ندادی؟

 فکر می‌کنم شایسته بازی‌های بیشتری بودم و همواره نیز سعی می‌کردم بیشتر تمرین کنم تا مورد توجه قرار گیرم. هواداران و کارشناسان نیز از من راضی بودند اما شرایط به شکلی شد که من بازی نکردم. در نیم‌فصل دوم هم با وجود آمادگی، شرایط شکل دیگری رقم ‌خورد. نیم‌فصل دوم با مصدومیت تمام شد و اگر مصدوم نبودم، می‌توانستم به تیم کمک کنم.

 

 *درباره استقلال این فصل چه پیش‌بینی داری؟ آیا استقلال به روزهای خوب می‌رسد؟

 خوشبختانه نسبت به سال گذشته که تیم دیر کار خود را شروع کرد و تمرینات منظم نبود، امسال توانستیم زیر نظر استراماچونی تمرینات را به موقع و پرفشار انجام دهیم و در ترکیه نیز به مرز قابل قبولی رسیدیم. دو بازی دوستانه نیز انجام دادیم و در این دو بازی دوستانه نیز نتایج خوبی کسب کردیم. تیم امسال نسبت به سال‌های قبل جوان‌تر شده است و امیدوارم خریدها اضافه شوند و فصل رویایی رقم بزنیم.

 

*حضور در ترکیه نیز باعث شد شرکت در اردوی تیم امید را از دست بدهی. در این باره صحبت کن. 

 با حضور در ترکیه اردوی تیم امید را از دست دادم و آقای استراماچونی گفتند که در تیم باقی بمانم و با مسوولان تیم امید صحبت کردند. در بازی دوستانه اول خوب بازی کردم اما در بازی دوم نمایش خوبی نداشتم و از خودم ناراحت بودم و نتوانستم درخشان عمل کنم.

 

 *در خط میانی استقلال بازیکنان متعددی حضور دارند. احتمال حضورت در ترکیب اصلی چه اندازه است؟ 

 بله، من رقبای زیادی دارم اما تلاش می‌کنم به ترکیب برسم. امیدوارم فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب داشته باشم. به توانایی‌های خودم اعتماد دارم و تلاش می‌کنم در ترکیب اصلی حضور داشته باشم.

 

 *فکر می‌کنی ویژگی این تیم نسبت به فصول قبل چیست؟    

 تیم ما نسبت به فصل گذشته یک دست‌تر شده است. استراماچونی به تیم نظم داده است و بزرگترهای تیم به سرمربی در ایجاد نظم کمک می‌کنند و نسبت به سال گذشته جوان‌تر شده‌ایم. این تیم می‌تواند از هفته اول حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد زیرا همه چیز استقلال جور است.

 

*با برطرف شدن مساله‌ای که پروپژیچ ایجاد کرد شما با آرامش بیشتری وارد لیگ خواهید شد.  

 همینطور است. آقای فتحی زحمات زیادی کشیده‌اند و مشکل پروپژیچ را حل کردند و فشار از روی تیم برداشته شد. همچنین ایشان یک آکادمی بسیار خوب سازماندهی کردند و از ایشان خواهش می‌کنم به بازیکنان پایه اهمیت بدهند تا بازیکنان دلگرم شوند. من خودم بازیکن پایه هستم و بازیکنان جوان‌تر را درک می‌کنم و امیدوارم به ما توجه شود تا الگویی برای دیگر بازیکنان باشیم و بتوانیم به موفقیت تیم کمک کنیم.

 

 

منبع:ایران ورزشی

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.