2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
تراکتور یا سپاهان؟ کرار کدام را انتخاب می کند

تراکتور یا سپاهان؟ کرار کدام را انتخاب می کند

قلعه‌نویی برای حضور در سپاهان مرا زیر نظر دارد و البته تراکتورسازی هم از مدت‌ها قبل به من پیشنهاد بازی داده.

دوات آنلاین-همگروهی ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 سوژه‌ای بود تا سراغ کرار جاسم برویم و با او برای دقایقی صحبت کنیم. او اما درباره این موضوع صحبتی انجام نداد اما حرف‌های دیگری که به زبان آورد مهم بود و غیر قابل گذشت. ادعاهایی چون دریافت پیشنهاد از سپاهان و تراکتورسازی و همچنین قهرمانی با الشرطه در لیگ عراق. کرار جاسم که همیشه از او به‌عنوان یک بازیکن پرحاشیه در فوتبال ایران یاد می‌شود، شاید دوباره به لیگ برتر برگردد و پیراهن یک تیم مدعی را بپوشد.

 

*آنجا چقدر سر و صدا هست. کرار مگر کجایی؟

 برای برگزاری جشن قهرمانی آماده می‌شویم.

 

 *با الشرطه به ‌عنوان قهرمانی رسیدید؟

 بله و این جامی بود که برای به‌ دست آوردن آن یک فصل کامل تلاش کردیم.

 

 *وضعیت فوتبال در عراق چطور است؟ مگر لیگ منظم برگزار می‌شود؟

 شرایط در عراق روز به روز بهتر می‌شود. هم لیگ عراق به طور منظم برگزار شد و هم دیگر مشکل میزبانی تیم‌های عراقی وجود ندارد. الان تیم‌های باشگاهی و تیم ملی می‌توانند در عراق میزبانی کنند و این یک نکته مثبت برای فوتبال ما محسوب می‌شود.

 

 *گفتی میزبانی. حتما در جریان هستی که ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 همگروه شده‌اند و قرار است بعد از 18 سال شما از ایران در بصره میزبانی کنید؟

 من از تیم ملی دور هستم و فقط می‌دانم مشکل میزبانی حل شده.

 

 *نظرت درباره همگروهی با ایران چیست؟

 نظری ندارم، چون دور تیم ملی را برای همیشه خط کشیده‌ام.

 

 *اما به‌عنوان بازیکنی که سال‌ها در لیگ ایران بازی کرده، می‌توانی صحبت کنی و نظرت را بگویی.

 هیچ نظری ندارم، چون دیگر در تیم ملی نیستم.

 

 *ولی قرار بود برای جام ملت‌های آسیا به تیم ملی عراق دعوت شوی.

 من خداحافظی کردم، آن ‌هم 4 سال قبل. دیگر پیر شده‌ام و برای من حضور در تیم ملی عراق تمام شد. اگر هم بحثی مطرح بود از طرف خودشان بود که مرا دعوت کنند.

 

 *یعنی درباره این بازی و حتی میزبانی در بصره هم صحبتی نمی‌کنی؟

 این هم از اتفاق‌های بزرگی است که رخ داده. سال‌ها بود در عراق نمی‌توانستیم از رقبا میزبانی کنیم اما حالا این مشکل حل شده و یک امتیاز ویژه به تیم‌های عراقی رسیده.

 

 *حدود یک سال است که از فوتبال ایران جدا شده‌ و پیراهن الشرطه را پوشیده‌ای. برای فصل جدید پیشنهادی ایرانی دریافت کرده‌ای یا تیمی سراغ تو نیامده؟

 من پیشنهادهایی دارم و مشغول صحبت با مدیران الشرطه هستم. الشرطه این فصل در رقابت‌های آسیایی حضور دارد و باید در جام باشگاه‌های عرب نیز شرکت کند. همین دلایل باعث شده تا برای جدایی کمی دودل باشم.

 

 *از کدام تیم‌های ایرانی پیشنهاد بازی داری؟

 از سپاهان و تراکتورسازی.

 

 *عجب پیشنهادهای خوبی. مذاکره تا کجا پیش رفته؟

 من با امیر قلعه‌نویی به مدت 4 سال و در تیم‌های تراکتورسازی و استقلال کار کردم و از او شناخت کاملی دارم. او برای حضور در سپاهان مرا زیر نظر دارد و البته تراکتورسازی هم از مدت‌ها قبل به من پیشنهاد بازی داده. قبلا هم گفته‌ام که بعد از نجف، تبریز دومین شهر مورد علاقه‌ام است.

 

 *یعنی این احتمال وجود دارد که دوباره تو را در لیگ ایران ببینیم؟

  هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام اما این هفته تکلیف آینده من مشخص می‌شود. هدفم از حضور در لیگ عراق، کسب عنوان قهرمانی بود که به خواسته‌ام رسیدم. می‌خواستم یک قهرمانی به نام من و در رزومه‌ام ثبت شود که همینطور هم شد.

 

 *حالا که جام را گرفتی، پیشنهادهای ایرانی‌ات را بررسی می‌کنی. همینطور است؟

 دیگر خیالم راحت شد ولی هنوز در حال مذاکره با الشرطه هستم.

 

 *خودت مستقیم با امیر قلعه‌نویی حرف زده‌ای؟

 از طرف مدیر برنامه‌هایم با باشگاه سپاهان حرف زده‌ام. البته این را هم بگویم که با امیرخان رابطه نزدیکی دارم و همیشه با هم حرف می‌زنیم. او مثل برادر بزرگ من است، درست مانند فراز کمالوند که هفته‌ای یک بار با او صحبت می‌کنم.

 

 *تراکتورسازی در پست تو بازیکنانی نطیر مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و حتی رضا شکاری را در اختیار دارد. پیشنهاد تراکتورسازی به تو تا چه حد جدی است؟

 حدود یک ماه قبل با آقای زنوزی حرف زدم. او گفت تراکتورسازی خانه تو است و هر وقت تصمیم به بازگشت گرفتی، به تبریز بیا. واقعیتش هنوز معلوم نیست چه تصمیمی بگیرم.

 

 *فراز کمالوند چطور؟ او به تو پیشنهاد بازی در پارس‌جنوبی جم را نداده؟ 

 من با آقا فراز بیشتر از سایر مربیان و بازیکنان ایرانی در ارتباط هستم و مدام حال یکدیگر را می‌پرسیم. خودش به من حرفی درباره حضور در پارس‌جنوبی نزده اما علاقه من به او خانوادگی است. تا این حد که اگر از فوتبال خداحافظی کنم، شاید دستیار او شوم.

 

 *چند درصد احتمال دارد که به ایران برگردی؟

 50  درصد احتمال دارد در عراق بمانم و 50 درصد هم جدا شوم و پیراهن یک تیم ایرانی را بپوشم.

 

منبع:ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.