2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
دفاعیات وکیل نجفی ابهامات تازه ای را در قتل میترا استاد ایجاد کرد

دفاعیات وکیل نجفی ابهامات تازه ای را در قتل میترا استاد ایجاد کرد

دوات آنلاین-وکیل محمدعلی نجفی دیروز وقتی در جایگاه قرار گرفت تا از موکلش در برابر اتهام قتل دفاع کند ابهامات تازه ای را مطرح کرد.

 

گودرزی گفت: در محل قتل جای 9 رد گلوله مشاهده شده که یکی به دست و یکی به سینه مقتول اصابت کرده، سه گلوله به سقف و سه گلوله به دیوار و یک گلوله هم به کمد روشویی برخورد کرده این در حالی است که نجفی گفته 5 گلوله شلیک کرده و کارشناسان اسلحه هم گفته‌اند در سلاح نجفی 13 گلوله جا می‌شده که 8 گلوله آن باقی است. ضمن این‌که در صحنه جرم 5 پوکه پیدا شده است.

 

گودرزی افزود: کارشناس اسلحه توضیح داده دلیل وجود 9 اثر گلوله این است که گلوله‌ها کمانه کرده . او گفته است گلوله از دیوار به سقف کمانه کرده در حالی که گلوله باید از سقف به دیوار کمانه کند. ضمن این‌که گلوله خارج شده از بدن میترا استاد دچار خمودگی شده بود در حالی‌که اگر تیر مستقیم شلیک شود این اتفاق نمی‌افتد.

 

او در ادامه به کشف پیراهن مردانه در صحنه جرم نیز اشاره کرد و خواستار تحقیق در این باره شد.

 

محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در جمع خبرنگاران در خصوص صحبت‌های وکیل نجفی مبنی بر وجود دو ضارب در پرونده گفت: نجفی اتهامات وارده را قبول دارد و می گوید قتل با یک سلاح بوده ولی وکیل او القایات دیگری را می‌گوید و سوار بر موج هایی می‌شود که برخی افراد در فضای مجازی راه انداخته مبنی بر اینکه نکند فرد دیگری هم باشد.

 

سرپرست دادسرای جرایم جنایی ادامه‌داد: نجفی با صداقت آمده و اعتراف کرده است.

 

وی در خصوص مفاد نامه نگاشته شده از سوی نجفی به سازمان بازرسی کل هم گفت: این موضوع اصلأ ربطی به پرونده ندارد.

 

شهریاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه احتمال وجود دو ضارب وجود دارد؟ گفت: خود آقای نجفی می گوید نبوده است.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا ۹ گلوله شلیک شده گفت: این موضوع صحت ندارد وکیل متهم سعی بر القای برخی مطالب دارد. کارشناس ارشد اسلحه گفته سه گلوله شلیک شده است که به دیوار و سقف خورده است و کمانه شده است اما وکیل برعکس می‌گوید که یک‌گلوله به کمد خورده و یکی هم به دست مقتول خورده که می شود پنج گلوله. اگربخواهیم مکان ها را بررسی کنیم باید کمانه ها را ضرب در دو کنیم و ضربه به دستها هم حساب شود که می شود ۹ که این درست نیست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.