2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
سرمربی جدید یونوتوس؛ مرد صورت سنگی

سرمربی جدید یونوتوس؛ مرد صورت سنگی

سرمربی جدید یوونتوس در میان اهالی و طرفداران فوتبال به یک سیگاری حرفه‌ای معروف است اما شاید کمتر کسی می‌‌دانست که اعتیاد او به سیگار آنقدر زیاد است که باعث می‌شود تا روزی سه پاکت سیگار مصرف کند.

دوات آنلاین-مائوریتزیو ساری یکی از چهره‌های خاص دنیای مربیگری است. مردی که در فوتبال ایتالیا کمتر شبیه او را می‌شناسیم؛ یک مرد صورت سنگی که برخلاف سایر ایتالیایی‌ها چندان خوشتیپ نیست و به واسطه چهره و زیبایی برند نشده. ساری برخلاف اغلب ایتالیایی‌ها، با سگرمه‌های درهم و سیگار برگ گوشه لب، یک ترکیب خشن ساخته و همین خاص بودن او را از بقیه متمایز می‌کند. او همانند دیگر همتایان ایتالیایی‌اش در کنار خط چندان اهل جار و جنجال و شلوغ کاری نیست اما فریادهاش به هنگام عصبانیت همانند سشوار معروف فرگی عمل می‌کند! ساری علاوه بر چهره خاص و متمایز در مربیگری، در بیرون زمین نیز ویژگی‌های جذابی دارد که شخصیت درونی او را مهربان و لطیف و البته عجیب نشان می‌دهد؛ درست برخلاف چهره خشنش!

 

عاشق پدر و مادر

ساری علاقه وافری به والدین خود دارد. او با پدر و مادرش رابطه عاطفی و نزدیک دارد به گونه‌ای که این رابطه حتی شغل حرفه‌ای او را نیز تحت تاثیر قرار داده. به گونه‌ای که برخی‌ها ادعا می‌کنند یکی از دلایل اصلی جدایی او از چلسی و بازگشت به ایتالیا حضور در کنار پدر و مادرش بوده است.

ماریانا گرانوسکایا مدیر اجرایی چلسی که بسیاری وی را یکی از قدرتمندترین زنان دنیای فوتبال می‌دانند، در مورد دلایل جدایی ساری و تمایل وی به بازگشت به سرزمین مادرش‌اش به این نکته اشاره می‌کند که والدین ساری یکی از دلایل اصلی بازگشت او به ایتالیا بوده.

ماریانا گرانوسکایا مدیر باشگاه چلسی گفت: از صحبت‌هایی که بعد از دیدار فینال لیگ اروپا بین ما انجام شد، مشخص بود که مائوریتسیو ساری مایل است که دوباره به کشور خود بازگردد و وی توضیح داد که دلایل مهمی برای این تصمیم و علاقه به بازگشت به ایتالیا دارد. مائوریتسیو ساری معتقد بود در این مقطع باید بیشتر در کنار خانواده‌اش باشد و این موضوع برای وی اهمیت بالایی داشت. ساری والدینی سالخورده دارد و وی تمایل داشت پیش آنها باشد تا بتواند از پدر و مادرش مراقبت کند.

 

سیگاری حرفه‌ای؛ سه پاکت سیگار در روز

سرمربی جدید یوونتوس در میان اهالی و طرفداران فوتبال به یک سیگاری حرفه‌ای معروف است اما شاید کمتر کسی می‌‌دانست که اعتیاد او به سیگار آنقدر زیاد است که باعث می‌شود تا روزی سه پاکت سیگار مصرف کند. سرمربی فصل گذشته چلسی که به تازگی با یووه قرارداد بسته، در حال حاضر در منطقه آسکولی - پیچنوی ایتالیا زندگی می‌کند و فاش ساخته که روزی سه پاکت سیگار می‌کشد. ساری گفت: من روزی 60 نخ سیگار می‌کشم که شاید کمی زیاده‌روی باشد!

سرمربی بانوی پیر که فصل گذشته اغلب اوقات در کنار زمین در حال جویدن فیلتر سیگار رؤیت می‌شد، ادامه داد: من در طول بازی‌ها الزاماً نیازی به کشیدن سیگار نمی‌بینم اما بلافاصله بعد از بازی‌ها احساس می‌کنم که لازم است این کار را انجام دهم. من هفته‌ها دردی عذاب‌آور در ناحیه کمر داشتم اما الان حالم بهتر است.

 

چیرو، سگ باوفای آقای ساری!

ساری یک نکته جالب دیگر در زندگی شخصی دارد؛ اینکه وی یک سگ خانگی به نام چیرو دارد که سه سال پیش او را در حال پرسه زدن در اطراف زمین تمرینی تیم فوتبال ناپولی پیدا کرد. سرمربی سابق ناپولی در این باره گفت: او هر روز به زمین تمرینی ناپولی می‌آمد و به نماد عروسکی تیم ما تبدیل شده بود.

سرمربی ایتالیایی یوونتوس در زمان اقامتش در لندن برای هدایت چلسی، یک نفر را استخدام کرده بود که از سگ او مراقبت کند و فقط زمانی حاضر شده برای عقد قرارداد با یوونتوس به تورین سفر کند، که یک پرواز خصوصی برایش مهیا شد تا بتواند سگش را هم همراه با خود به تورین ببرد.

منبع:ایران ورزشی-

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.