2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
دختر نجفی در دادگاه چه گفت

دختر نجفی در دادگاه چه گفت

وقتی که به درخواست اورژانس با همسرم شروع به ماساژ خانم استاد کردیم، دیدم سینه او جای گردی سوراخ است و دو تیر آنجا افتاده

دوات آنلاین-جلسه محاکمه محمدعلی نجفی در حال برگزاری است. در این جلسه بعد از صحبت‌های نماینده دادستان دختر محمدعلی نجفی که جسد میترا استاد را پیدا کرده بود در جایگاه قرار گرفت و توضیحاتی داد.

 

در این جلسه زهرا نجفی با حضور در جایگاه گفت: بنده فرزند آقای محمدعلی نجفی هستم و شهادت می‌دهم و قسم می‌خورم جز واقعیت چیزی نگویم. در ۷ خرداد آقای آقازاده (راننده نجفی) به منزل ما آمد و دو کیف دستی به من داد و در یکی از آن نامه‌ای از پدرم که شامل سه صفحه بود مشاهده کردم‌ و به دلیل اینکه پدرم در آن نامه از مردم ایران و فامیل و خانواده عذرخواهی کرده بود ترسیدم. نگران شدم و با همسرم تماس گرفتم و حدود ساعت ۱۲ تا ۱۲ و نیم به برج آرمیتا محل زندگی پدرم رسیدیم.چند بار آقای آقازاده زنگ زد ولی کسی جواب نداد و بعد با کلید در را باز کردیم و قبل از ورود آقای آقازاده باز هم همسر و پدرم را صدا زدند ولی صدایی نشنیدیم و هیچ کس در را باز نکرد و ما نهایتاً  وارد شدیم. آقای آقازاده اولین نفری بودند که جسد را مشاهده کردند. بعد همسرم رفت و سپس من جسد را مشاهده کردم و در این زمان پسر خانم استاد رسید که من از همسرم خواستم او را به بیرون ببرد تا این صحنه را نبیند و سپس آقای آقازاده سمت اتاق خواب رفت و در را باز کرد و یک دفعه گفت یا ابوالفضل و همسرم پشت سرشان رفت و با جسد مرحومه روبه‌رو شدند، شوکه شدیم و به بدن میترا استاد دست زدند که سرد بود.

 

دختر شهردار اسبق تهران ادامه داد: من براساس نامه‌ای که در آن نوشته شده بود انالله و انا الیه راجعون نگران شدم و فکر کردم می‌خواهد خودش را بکشد و بیشتر به این دلیل رفتم. زمانی که همسرم به اورژانس زنگ زد متوجه نشده بود که خانم استاد تیر خورده و گفت که حالشان بد شده و اورژانس از او خواست که مرحومه را بخواباند و بعدش من عکس گرفتم که این خانم به حالت نشسته در وان افتاده بود و حتماً صدای ضبط شده ما خواهد بود و خود اورژانس مکالمه‌ها را ضبط می‌کند.

 

زهرا نجفی افزود: من‌ یک عکس گرفتم و وقتی وارد شدم دیدم که مرحومه خون‌آلود هست و اول متوجه نشدم که او تیر خورده و وقتی که به درخواست اورژانس با همسرم شروع به ماساژ خانم استاد کردیم، دیدم سینه او جای گردی سوراخ است و دو  تیر آنجا افتاده و متوجه شدم که خانم استاد تیر خورده و به همسرم گفتم ماساژ ندهد.

 

وی افزود: آقای آقازاده اولین نفر بود که جسد را دید و غیر از من و همسرم کسی آنجا نبود. البته پسر مرحومه استاد از سمت اتاق دوید و شاید یک لحظه آن را دیده باشد. خون کف حمام و داخل وان بود ولی خون خشک شده بود.چون اورژانس به ما گفت که خون خشک است. جسد برهنه و یک حوله سفید رویش بود.

 

قاضی از زهرا نجفی پرسید: در عکس بالشت روی جسد افتاده است دلیلش چیست که او گفت: بالشت روی جسد نبود و کف حمام بود و بدنشان خشک بود. وقتی من دست زدم دیدم خانم استاد سرد است.

 

قاضی از زهرا نجفی خواست با توجه به اینکه صحنه بهم خورده است صحنه جرم را تشریح کنید که زهرا نجفی گفت: جسد به حالتی بود که دست سمت راستش مشت شده و پای راستش از وان بیرون و گردنش خمیده به سمت چپ بود و حالت نشسته بود و معلوم بود که در وان افتاده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.