2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بهزاد غلامپور: استقلال دلایل زیادی برای موفقیت دارد

بهزاد غلامپور: استقلال دلایل زیادی برای موفقیت دارد

علی دایی برای من مانند برادر است. قبل از حضورم در استقلال با علی دایی صحبت کردم و بعد به استقلال آمدم.

دوات آنلاین-بهزاد غلامپور را این اواخر با شادی‌های عجیب و گاها مخاطره‌آمیزش می‌شناختند. شیرجه‌های بلندی که روی سرو شانه‌های علی دایی می‌زد و اینگونه شادی‌اش از گل‌هایی که تیم‌های تحت فرمان دایی به ثمر می‌رساند را عیان می‌کرد. بهزار غلامپور اما برای استقلالی‌ها یک نام فراموش نشدنی است. گرچه او سال‌ها در کنار دایی، یکی از مردان نامدار در تیم رقیب سنتی دیده شد اما نامش هیچ‌گاه از کتاب تاریخ باشگاه استقلال پاک نمی‌شود. با بهزاد غلامپور؛ استقلالی‌ها تلخ و شیرین‌های بسیاری را تجربه کرده‌اند. از ماجراهایی که با تیم ملی داشت تا بازی‌های درخشانش که گل سرسبد همه آنها بی‌گمان همان دربی است که استقلال در یک نیمه 3 بار دروازه پرسپولیس را گشود و آقا بهزاد در نیمه دوم مرد اول میدانش بود. غلامپور پس از سال‌ها دوباره بازگشته تا تنها دستیار ایرانی استراماچونی لقب بگیرد. او وظیفه‌ای خطیر بر دوش دارد. ساختن سیدحسین حسینی و احتمالا دروازه‌بان خارجی که قرار است به زودی به تمرینات استقلال اضافه شود...

 

*بعد از سال‌ها همکاری با علی دایی؛ جدایی از یار غارت دشوار نبود؟

 علی دایی برای من مانند برادر است. قبل از حضورم در استقلال با علی دایی صحبت کردم و بعد به استقلال آمدم و اکنون هم در خدمت باشگاه پر طرفدار و مردمی استقلال هستم. آقای دایی دارای شخصیتی کاملا دوست داشتنی است و من هم به همین دلیل سال‌ها کنارش بودم و به او کمک کردم اما خب، از طرفی اینجا هم خانه من است. استقلال برای من چیز دیگری است.

 

*از این بازگشت راضی هستید؟

 استقلال یکی از تیم‌های ریشه‌دار است. با اینکه در این چند سال اخیر در این تیم حضور نداشتم اما خود را جزو خانواده میلیونی استقلال می‌دانم. بنده سال‌ها در استقلال بازی کرده‌ام و استقلال همیشه در قلب من است. من و دیگر اعضای کادرفنی به این نیت به استقلال آمده‌ایم. اینکه تیمی آماده و قبراق را راهی میادین کنیم. تیمی در خور شأن و نام استقلال. یک استقلال واقعی.

 

*تجربه کار با آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی می‌تواند به اندوخته‌های مربیگری شما اضافه کند؟

 بله صدرصد، با شناختی که از مربیان فوتبال اروپا دارم، قطعا این فصل به تجربیات من در عرصه مربیگری اضافه خواهد شد. آقای استراماچونی در تیم‌های بزرگی به‌عنوان سر مربی کار کرده است. همین موضوع کافی است تا یک مربی به مرحله پختگی رسیده باشد. فوتبال روز دنیا دارای تفاوت‌های بسیاری با فوتبال ما است و آقای استراماچونی به خوبی با این شرایط آشنایی دارد. فقط کمی باید به ایشان وقت داد تا بیشتر از فوتبال ما شناخت پیدا کند.

 

*روند آماده‌سازی استقلال در روزهای اخیر چطور بوده؟ می‌شود به آینده این تیم با جوان‌هایش امیدوار بود؟

 ما کارمان را شروع کردیم. با قدرت و با انرژی. می‌خواهیم به نتایجی که مد نظرمان هست برسیم. شرایط و امکانات از نظر من عالی است. تیم ما فعلا مشکلی را احساس نکرده است. من همه چیز را تا امروز مثبت دیده‌ام. شرایط بسیار امیدوارکننده‌ای داریم و امیدوارم روز به روز بهتر هم بشود.

 

*بعد از شما ممکن است گزینه دیگری به کادرفنی استقلال اضافه شود؟ منظورم مربی ایرانی است بخصوص نام رحمان رضایی که این روزها شنیده می‌شود.

 بعید می‌دانم که شخصی ایرانی به این کادر فنی اضافه شود. طبق صحبت‌هایی که با آقای استراماچونی داشتم تیم با همین کادر فنی فصل را شروع خواهد کرد اما در ادامه فصل سرمربی تیم چه تصمیمی بگیرد بستگی به نتایج تیم دارد.

 

*می‌توانید پیش‌بینی مشخصی از آینده استقلال در فصل نوزدهم به ما ارائه دهید؟

 پیش‌بینی بسیار سخت است اما تیم فعلی استقلال از نظر من دلایل زیادی برای کسب موفقیت دارد. باشگاه امکانات سخت افزاری بسیار خوبی در اختیار کادر فنی گذاشته است و کادر فنی با دانشی در راس سکان هدایت تیم قرار گرفته است و البته امیدوارم با تلاش بسیار ناکامی سال‌های اخیر استقلال با کسب عنوان قهرمان لیگ برتر در فصل پیش‌رو از یاد هواداران پاک شود و یقین دارم دور از دسترس نیست و همه چیز مهیای این هدف بزرگ است.

 

*بعد از تمدید قرارداد با حسینی نام‌های زیادی برای حضور در استقلال به گوش می‌رسد. به نظر شما دروازبانی به استقلال اضافه خواهد شد؟

 اسامی زیاد است اما باید با آقای استراماچونی به جمع‌‌بندی برسیم تا دروازه‌بانی در سطح نام باشگاه استقلال جذب کنیم. البته این امکان وجود دارد که دروازه بانی غیر ایرانی به تیم اضافه شود. ما به دنبال دروازه‌بان خارجی هستیم و به احتمال زیاد رقیب حسینی خارجی خواهد بود.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.