2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
آزار و اذیت 2دختر به بهانه مدلینگ

آزار و اذیت 2دختر به بهانه مدلینگ

آنها برای بازیگری تست گریم می‌گرفتند و من هم درخواست دادم. بعد مقابل خانه آمدند و من را همراه خود بردند

دوات آنلاین-دو پسرجوان که متهم شده‌اند دختران را به بهانه فعالیت در عرصه مدلینگ و بازیگری از طریق اینستاگرام به دام انداخته و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند با حکم دادگاه به شلاق محکوم شدند.

 

به گزارش دوات آنلاین این دو جوان اسفند سال گذشته با شکایت دو دختر بازداشت شدند. اولین شکایت از سوی دختری به نام زیبا به ماموران داده‌ و این دختر مدعی شد دو پسر به نام‌های سپهر و کامران او را به خلوتی کشیدند و مورد آزار قرار دادند.

 

این دختر گفت: من از طریق اینستاگرام با سپهر آشنا شدم. او گفته‌بود در حرفه مدلینگ است و تست هنرپیشگی هم از من می‌گیرد و در صورتی که موفق شوم در فیلم ها از من استفاده می‌کند. او با یک پژو مقابل خانه من آمد. مرا سوار ماشین کرد تا به محل فیلم‌برداری ببرد. به سمت یافت آباد رفتیم بعد گفتند لوکیشن عوض شده‌ است. سپس به محل جدیدی رفتیم. آنجا بود که سپهر و کامران به من تعرض کردند.

 

به فاصله اندکی از این موضوع دختر جوان دیگری ادعا کرد مورد ربایش و تعرض قرار گرفته‌ است. این دختر 19 ساله گفت: من در اینستاگرام با این دو نفر آشنا شدم. آنها برای بازیگری تست گریم می‌گرفتند و من هم درخواست دادم. بعد مقابل خانه آمدند و من را همراه خود بردند. مادرم هم همراه من بود اما بعد از اینکه جای خلوتی رسیدم من را از مادرم جدا کردند و مورد تعرض قرار دادند.

 

بعد از شکایت این دو دختر جوان ماموران با ردیابی‌هایی که از طریق صفحه مجازی دو جوان انجام دادند آنها را بازداشت کردند.

 

با ارسال پرونده به دادگاه کیفری استان تهران شعبه 10 مسئول رسیدگی به این پرونده شد و بعد از تکمیل تحقیقات متهمان پای میز محاکمه رفتند. در ابتدای جلسه رسیدگی با توجه به اینکه شکات در دادگاه حضور نداشتند.

 

متهم ردیف اول در جایگاه حاضر شد او گفت: من هیچ‌کدام از اتهامات را قبول ندارم. من و زیبا مدتها بود که با هم ارتباط داشتیم. او بارها به محل کار من آمده‌ بود و بارها هم رفت و آمد داشتیم و تلفن همراه من و شاکی این موضوع را تایید می‌کند. با شاکی دوم هم هیچ ارتباطی نداشتیم مگر می‌شود مقابل چشمان مادرش ما کاری بکنیم و این زن حرفی نزند. من هیچکدام از گفته های شکات را قبول ندارم ضمن اینکه زیبا اعلام گذشت کرده‌ و شاکی دوم هم دیگر پرونده را پیگیری نکرده‌ است.

 

در ادامه متهم ردیف دوم در جایگاه قرار گرفت. او هم اتهام را رد کرد و گفت: من فقط راننده بودم ضمن اینکه تجاوری در کار نبود و این گفته‌ها دروغ است.

 

سپس وکلای متهمان در جایگاه حاضر شدند آنها خواستار برائت موکلان خود شدند.

 

در پایان قضات وارد شور شدند و متهمان را در رابطه نامشروع مجرم تشخیص دادند و به 99 ضربه شلاق محکوم کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.