2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

تعقیب و گریز هالیوودی در بزرگراه آیت اله سعیدی

متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند.

دوات آنلاین-سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، معاون پشتیبانی مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری زوج سارق در جریان تعقیب و گریز در بزرگراه آیت اله سعیدی خبر داد.

 

واحد گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ ، حین گشت زنی در محدوده پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودروی پراید به همراه راننده و یک سرنشین خانم مظنون و طی استعلام سابقه خودرو از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی ، مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت است.

 

 با اعلام دستور ایست به راننده خودرو ، وی با افزایش سرعت اقدام به فرار ‌کرد و با رفتن به سمت بزرگراه آیت اله سعیدی و حرکت در خلاف جهت خودروهای عبوری و با پرتاپ کردن اموال مسروقه از قبیل ( ضبط و پخش – باند – آچار چرخ – ای سی یو ) سعی کرد مانع ادامه تعقیب  واحد گشت پلیس شود اما باتوجه به مهارت و تجربه عوامل گشت پلیس آگاهی همچنان در تعقیب خودرو بودند که نهایتاً با شلیک چند تیر هوایی ، خودروی مسروقه در خیابان 45 متری زرند با خودروهای عبوری تصادف و هردو دستگیر شدند که در تحقیقات بعمل آمده از متهمان به دهها فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو معترف و در بررسی سوابق کیفری هردو مشخص شد دارای چندین فقره سابقه کیفری در جرایم مختلف هستند .

 

متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.