2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
عکس خانوادگی جدید از کیم کارداشیان با فرزند تازه متولدشده با رحم اجاره‌ای

عکس خانوادگی جدید از کیم کارداشیان با فرزند تازه متولدشده با رحم اجاره‌ای

کیم به دلیل مشکلاتی که در زایمان‌های قبلی اش برای رحمش پیش آمده بود نمیتوانست باردار شود و به همین دلیل آن‌ها از طریق رحم اجاره‌ای فرزند چهارم خود را نیز به دنیا آوردند.

دوات آنلاین-کیم کارداشیان ستاره رئالیتی شو آمریکا، نام «سالم وست» را روی فرزند چهارم خود، که به تازگی با یک رحم اجاره‌ای به دنیا آمده است انتخاب کرد. کارداشیان در یک توییت در صفحه رسمی اش تصویری از فرزند خود را منتشر کرد.

 

گفتنی است کارداشیان و همسرش کانیه وست سه فرزند دیگر هم دارند، شیکاگو که سال ۲۰۱۸ با رحم اجاره‌ای به دنیا آمد، سینت سه ساله و نورث پنج ساله دو فرزند دیگر آن‌ها هستند که طبیعی به دنیا آمدند.

 

کیم به دلیل مشکلاتی که در زایمان‌های قبلی اش برای رحمش پیش آمده بود نمیتوانست باردار شود و به همین دلیل آن‌ها از طریق رحم اجاره‌ای فرزند چهارم خود را نیز به دنیا آوردند. وی در طول دو بارداری اش دچار شرایط خطرناک جفت اکرتا شد و با اخطار پزشک، باید از بارداری مجدد صرف نظر می‌کرد.

کیم کارداشیان با این وجود فرزند چهارم خود را به دنیا آورد، زیرا آنطور که خودش گفته تمایل زیادی برای داشتن یک خانواده بزرگ دارد. او قصد دارد تا با تشکیل یک خانواده بزرگ فرزندانش از یک سیستم حمایتی امن برخوردار باشند.

 

منبع: تابناک

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.