2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مهم‌ترین نکاتی که خوش‌تیپ‌ها موقع خرید تی‌شرت به آن توجه می‌کنند

مهم‌ترین نکاتی که خوش‌تیپ‌ها موقع خرید تی‌شرت به آن توجه می‌کنند

شما باید در میان تی شرت هایتان حداقل یکی از این رنگ ها را داشته باشید: مشکی، سفید، طوسی و سرمه ای.

دوات آنلاین-اگر قصد دارید تی‌شرت جدید بخرید باید به خیلی نکات دقت و تی‌شرتی را انتخاب کنید که نه تنها کیفیت و دوام لازم را داشته باشد بلکه به خوش‌تیپی شما هم کمک کند.

 

جنس باکیفیت بخرید

دیگر باید بعد از این همه سال خرید یا همراهی کردن با دیگران جنس خوب را از بد تشخیص بدهید. تی شرت های با کیفیت بازار از جنس های مختلف مانند نخ، پنبه، پیما (ضد پرز و چروک)، ژرسه (ترکیب پارچه ای از پنبه و الیاف مصنوعی) و مرینو (پشم گوسفند) موجود است که شما با توجه به نوع پوست و راحتی خود سراغ انتخاب آنها می روید. پس پیش از توجه به قیمت حتما از کیفیت و جنس مطلع شوید.

 

 سایز مناسب

تیشرت مردانه نباید تنگ یا گشاد باشد پس تیشرتی را برای خرید و پوشش انتخاب کنید که فیت تنتان و هماهنگ با فرم بدن شما باشد. از طرفی طول آستین تیشرت نه باید کوتاه و نه بلند باشد. بعلاوه طول اندازه آن که باید با توجه به اندازه بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد. همه این اندازه ها را در اتاق پرو یا با قرار دادن تیشرت روی تن خود در مقابل آینه بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

 

یقه

تیشرت ها در انواع یقه های هفت، گرد، سه دکمه و ایستاده وجود دارد پس با سلیقه و اندازه طول گردن خود در خرید به آنها دقت کنید. چون یقه های هفت گردن و قد شما راکشیده تر یا یقه های خیلی باز شما را چاق تر از سایز واقعی خود جلوه می دهد و ظاهر چندان خوبی ندارند.

 

رنگ

از آنجا که تیشرت ها بعد از خرید به یکی از راحت ترین و پرطرفدارترین پوشش های شما تبدیل خواهند شد، رنگ هایی را انتخاب کنید که با هر پوششی هماهنگی دارند و همیشه چشم نواز هستند. مشکی، آبی تیره، طوسی، سرمه ای و سبز یشمی رنگ های کلاسیکی هستند که بعد از پوشش به ظاهر شما نمای دیگر می بخشد.

 

از رنگ های خنثی کمک بگیرید

شما باید در میان تی شرت هایتان حداقل یکی از این رنگ ها را داشته باشید: مشکی، سفید، طوسی و سرمه ای. اما چرا؟

 

سفید: این رنگ با هر تن پوستی به زیبایی ست می شود. تی شرت های سفید حالتی کلاسیک دارند که به سادگی می توانید آن را با دیگر مدل های لباس تان ست کنید. فقط یادتان باشد که آن را با لباس های سفید دیگر بشویید تا رنگ اش تغییر نکند.

 

مشکی: یکی دیگر از رنگ های پر کاربرد و محبوب، مشکی است. شما می توانید مشکی را با هر رنگ لباسی که دوست دارید، به تن کنید و نگران ست کردن آن نباشید. البته این باعث نشود که دور رنگ های دیگر را خط بکشید و از روی راحتی تان این رنگ را انتخاب کنید. این رنگ جذابیت خود را دارد، اما نه همیشه.

 

طوسی: طوسی رنگی خنثی ست که به سادگی با هر رنگ لباسی ست می شود. علاوه بر آن، این رنگ اندام شما را خوش هیکل تر نشان خواهد داد. البته مراقب عرق تن تان باشید، زیرا در مقابل این رنگ به سادگی به چشم می آید.

 

سرمه ای: یکی دیگر از گزینه هایی که می توانید به جای رنگ مشکی انتخاب کنید، سرمه ای ست. سرمه ای در کنار جین، ترکیب فوق العاده ای را خواهند ساخت.

 

البته رنگ های جذاب دیگری چون قرمز، سبز، بنفش و آبی نیز وجود دارند که می توانید بپوشید اما قبل از هر چیز به تن پوست تان دقت کنید، آیا رنگی که می خواهید انتخاب کنید با رنگ پوست شما هماهنگی دارد یا خیر؟

 

طرحی ساده انتخاب کنید

زمانی که صحبت از مدل تی شرت می شود، کارشناسان مد و فشن اعتقاد دارند که هر چه تی شرت ساده تر باشد، بهتر است. احتیاجی نیست که شما برای جلب توجه، تی شرت های طرح دار یا تی شرتی با جمله های خنده دار و تامل برانگیز به تن کنید. در واقع این مدل تی شرت ها تنها برای نوجوانان مناسب است. بنابراین اگر دوست دارید که در تی شرتی که به تن می کنید جذاب تر به نظر آیید، سادگی را انتخاب کنید.

 

یکی دیگر از فواید پوشیدن تی شرت ساده این است که به سادگی با هر رنگ و مدل لباسی ست می شود. به عنوان مثال شما می توانید آن را با شلوار جین، شلوار رنگی یا حتی یک کت چرم به تن کنید.

 

موقعیت مکانی را در نظر بگیرید

لباس پوشیدن یک هنر است. در واقع شما باید بدانید که برای هر موقعیتی چه مدل لباسی به تن کنید. به طور کلی، تی شرت برای موقعیت های رسمی پیشنهاد نمی شود، همانطور که شما نمی توانید کت و شلوار را برای مراسم دوستانه و دورهمی هایتان به تن کنید. بنابراین قبل از پوشیدن آن، به موقعیتی که می خواهید در آن قرار بگیرید، فکر کنید.

 

نکات مورد توجه قبل از خرید تی شرت

• درز دوخت تی شرت

 

• بند گردن و دوخت سرآستین و دور کمر را چک کنید.

 

• درز سرآستین و زیر بغل را قبل از خرید چک کنید.

 

• از خرید تی شرت هایی که زیر بغل چروکیده و تنگ دارند خود داری کنید. اینها نشانه این است که تی شرت به خوبی دوخته نشده است.

 

• وزن پارچه تی شرت مهم است. وزن تی شرت باید به اندازه ای باشد که لباس زیر شما نمایان نشود. همچنین پارچه تی شرت را روی دست خود بکشید تا ببینید که از پشت آن لباس زیر زنانه دیده می شود یا خیر.

 

• یقه تی شرت مناسب را با توجه به اندام خود انتخاب کنید. یقه قایقی برای سینه بزرگ مناسب است. یقه اسکوپ گردن را زیبا نشان می دهد و یقه گرد و برای سینه کوچک مناسب است.

 

منبع: بیتوته

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.