2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
نظر مردم درباره سریال برادر جان ؛بازی هنرمندانه بازیگران

نظر مردم درباره سریال برادر جان ؛بازی هنرمندانه بازیگران

هر چند اکثر تماشاگران سریال برادرجان را پسندیده‌اند اما برخی نیز انتقاداتی دارند.

دوات آنلاین-سریال برادر جان با استقبال زیادی مواجه شده است. انصافا هم سریال خوش ساختی است که موضوع خوبی را نیز انتخاب کرده وبه خوبی به آن پرداخته است. در ادامه نظر چند نفر از بینندگان این سریال را می‌خوانید:

 

مریم زمانی از کاشمر نوشته اس: من از این سریال خیلی خوشم آمده. مخصوصا از بازی آقای نصیریان و چاوش. هر دو نفر خیلی خوب بازی کرده‌اند و آدم فیلم را باور می‌کند.

 

مخاطبی که خودش را معرفی نکرده نوشته است: استاد نصیریان یک بار دیگر نشان داد که در بازیگری رو دست ندارد و از او بهتر نداریم البته بقیه بازیگران سریال برادر جان هم خوب هستند ولی استاد نصیریان یک سر و گردن از بقیه بالاتر است.

 

مجتبی-خ نظر داده است: موضوع سریال خیلی خوب است. بحث حلال و حرام خیلی موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود. غیر از موضوع همه هنرپیشه‌ها خوب بازی کرده‌اند. هم آقای نصیریان و چاوش و آراز خیلی خوب هستند هم بازیگران زن مثل خانم ادبی. خانم ادبی در سریال شهرزادهم خیلی خوب بازی کرده بود.

 

حمیدرضا محبی نظر داده است: من فکر می‌کردم چاوش نمی‌داند حق خوری کرده وقتی فهمیدم از موضوع خبر داشته خیلی از او بدم آمد. همه حرف‌هایی که درباره خواهر و برادرهایش می زند الکی است. او مال حرام را وارد زندگی آنها کرده و باید تقاص کارهایش را پس بدهد. از آقای نصیریان و بازیگر نقش آراز هم خیلی تشکر می‌کنم. خیلی خوب بازی کردند.

 

فاطمه از تبریز نوشته است: خیلی وقت بود سریال‌های تلویزیون را دنبال نمی‌کردم اما سریال برادر جام خیلی خوب است. هر روز اتفاقات حساسی می‌افتد و آدم اگر یک قسمت را نبیند کلی عقب می‌افتد. بازیگران خوبی هم دارد. ممنون از کارگردانی خوب این سریال.

 

هر چند اکثر تماشاگران سریال برادرجان را پسندیده‌اند اما برخی نیز انتقاداتی دارند.

 

مجید نوشته است: نوع حرف زدن آدم‌ها در این سریال اصلا خوب نیست. این روزها کسی این طوری حرف نمی‌زند. سبک حرف زدن‌شان شبیه فیلم‌های قدیمی است.

 

علی فهیمی هم نوشته است: بعضی شخصیت‌های سریال اضافی هستند و همین باعث می‌شود داستان اصلی از دست آدم در برود. ای کاش فقط به موضوع اصلی پرداخته می‌شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/04/19
به نظرتون نظرهای ماکه میفرستیم میخونن بازیگرا😁😁😁 یا هم الکی میفرسیتم
ناشناس 1402/02/30
به نظر من همه بازیگران سریال برادر جان قشنگ بازی کردن ولی چاوووش ی چیز دیگه است مخصوصان کت شلوار سرمه ایش وقتی مپیوشه
ناشناس 1401/12/18
عالی بود فیلم برادر جان
ناشناس 1401/12/18
سلام به نظر من سریال برادر جان بهترین فیلم است و آقای حسام منظور بهترین بازیگر است
ناشناس 1399/07/08
سلام خسته نباشید سریال برادر جان خیلی عالی بود ولی صوتی هم داشت مثلا در قسمت دوازده اراز چاقو می خوره لباسش مشکی هست ولی بعد از بیمارستان سفید می شود اقای افشاریان هم خیلی خوب در این سریال ایفای نقش کردنند من یکی از طرفداران اقای افشاریان هستم
ناشناس 1399/05/13
سلام مردم عزیز لطفا اینقدر پشت سر آقای حسام منظور بد نگید من واقعا شرمنده تونم آقای منظور چاووش تو سریال برای برادراش برای زنش برای خاهرش کم نذاشت من نمیتونم به مردی که بخاطر زنش هر کاری میکنه فحش بدم من نمیتونم به مردی که کارگرشو بغل میکنه تا ی تار موش کم نشه بدون اینکه حتی ی زره نگران ساختمون سازیش باشه بد و بیراه بگم من نمیتونم به مردی که داداششو تو خیابونا اینقدر میگردونه تا خابش ببره بد بگم من نمیتونم به مردی که برادر نا تنیشو مث برادر خودش میتونه حرف زشتی بگم من نمیتونم به مردی که چند تا بچه یتیمو بزرگ کرده بد بگم من نمیتونم به مردی که به دروغ میگه منم ترک موتور داداشم بودم تا داداشش شب تو باز داشت گاه تنها تنها نباشه فحش بدم من نمیتونم به مردی که زنش نفهمه زن دوم داره کل اموالشو میزنه به نامش بد و بیراه بگم من نمیتونم به مردی که فقط بخاد زنش نگاهش کنه جون بده بد بگم من عاشق نقش چاووشم آراز به رسم برادریش با چاووش نباید قسم می‌خورد هر چی نباشع برادر بودن من از نقش حنیف متنفرم آقای منظور خیلی عالی بازی میکنن مخصوصا وقت احساسی شدن وقتی گریه میکنن و....... من خیلی خيلي عاشق حسام منظورم چونکه عالی ایفای نقش میکنن
😎 1399/02/19
سلا م از نظر من در سریال برادر جان جزء خشم و خشونت چیز دیگه ای وجود ندارد . چاووش به خاطر اون سه دنگ خانواده اش را قربانی کرد و برادرش آراز را ترک کرد و توقع بی جایی از او داشت که در دادگاه قسم دروغ بخورد و من از شخصیت حنیف متنفرم و در حق برادرش آراز بدی کردم چاقو به کمرش زد،کلبه را آتش زد و...... و آقای 💎سجاد افشاریان💎 واقعا در این سریال خوش درخشیدند و ایشان با بازی خوبشان مرا جذب این سریال کردند انشا الله هر کجا هستند سالم و سلامت باشند .
شاهوردی 😎 1399/02/19
سلام به نظر من سریال 💓برادر جان 💓 بهترین سریالی هست که من تا حالا دیدم آقایان 💟 سجاد افشاریان 💟و حسام منظور در این سریال خوش درخشیدند . اما من از بازی آقای کامران تفتی اصلا خوشم نیامد او می توانست در این سریال خیلی بهتر ایفای نقش کنند . و نبایدپای آراز را به دادگاه باز می کردند اصلا حق آراز نبود که چاووش باهاش همچنین رفتاری را بکند .
الی 1398/04/05
به نظر من این سریال شبیه بقیه آثار سعید نعمت اله انگار فقط ساخته میشه که یه مشت دیالوگ مسخره و دور از ذهن روی آنتن گفته بشه.واقعا سریالش ارزش وقت گذاشتن نداشت وخیلی خشن واعصاب خورد کن بود .واقعا که بهتره سعید نعمت اله یه تغییری تو سبک نویسندگی وادای دیالوگهاش توسط بازیگران بده چون به نظر میرسه برای بیننده فاقد عقل وشعور نویسندگی میکنه به کار کارگردان هم که خیلی دخالت میکنه چون با هر کارگردانی که کار میکنه سریالش همون همیشگی در میاد از کار.😥
ناشناس 1398/04/02
اره سری دومش رو هم بسازین دوباره دادوهوار راه بندازن وکتک وکتک کاری وحرفای قلمبه سلمبه بهم بعدم تو هرقسمت یک جا رو اتیش بزنن ملتمون با این اعصابشون واقعا نیاز دارن به این صحنه های پر از خشونت پولم که صدا وسیما زیاد داره اب ببنده وپول بریز وبپاش کنه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.