2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
چگونه خوشمزه‌ترین خورشت آلو اسفناج را بپزیم

چگونه خوشمزه‌ترین خورشت آلو اسفناج را بپزیم

خورشت آلو اسفناج از آن غذاهایی که پختش فوت و فن‌های خاص خودش را دارد. دستور پخت این خورشت خوشمزه ایرانی را در زیر بخوانید:

دوات آنلاین-خورشت آلو اسفناج یکی ازخوشمزه‌ترین خورشت‌های ایرانی است که طرفداران زیادی دارد . برای این‌که بهترین و خوشمزه‌ترین خورشت آلو اسفناج را بپزید از دستور پخت زیر پیروی کنید:

 

مواد لازم برای خورشت آلو اسفناج

گوشت را 250 گرم گذاشتم

اسفناج هم نیم کیلو پاک کردم وشستم وریز خرد کردم

تره خیلی کم

پیاز دو عدد

آلو خورشتی 150گرم کافیه

نمک و فلفل به مقدار لازم

دستور پخت خورشت آلو اسفناج

طرز تهیه خورشت آلو اسفناج

گوشت ها را همراه پیاز وچند لیوان آب داخل قابلمه ریختم تا بپزد.

 

ببینید: دستور پخت آلو مسمای گیلانی

 

داخل ماهیتابه روغن گذاشتم و یک پیاز باقی مانده را ریز خرد کردم و در روغن تفت دادمتا نرم شود. سپس اسفناج و تره را اضافه کردم دوباره تفت دادم و لی نزاشتم خیلی سرخ بشه.

 

ببینید: دستور پخت نرگسی اسفناج

 

پس از اینکه گوشت نیم پز شداسفناج تفت داده شده رو اضافه کردم، نمک روبه میزان لازم ریختم و فلفل حسابی به ان اضافه کردم و اجازه دادم خورشت دوساعت با حرارت کمجا بیفتد. وروغن بندازه یک ربع اخر آلوها را اضافه کردم تا بپزه .حتما الو ها رونیم قبل خیس کنید وبعد بهمراه برنج سرو کردم.این خورشت با الو طعمش ترش مزه میشه ولی اگر دلتون ترش تر خواست اب نارنج یا رب لیمو یا اب لیمو اضافه کنید .

 

منبع: آخرین خبر

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.