2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مارال فرجاد، بازیگر سریال برادر جان: مهتاب با عشق با شوهرش ازدواج کرد اما...

مارال فرجاد، بازیگر سریال برادر جان: مهتاب با عشق با شوهرش ازدواج کرد اما...

مهتاب گرچه همسر چاوش است، اما خودش شخصیتی مستقل دارد.

دوات آنلاین-مارال فرجاد در سریال برادر جان به خوبی از عهده نقش مهتاب برآمده است.

 

مارال فرجاد را در قاب تصویر تلویزیون، آخرین بار در رمضان سال گذشته و با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «رهایم نكن» به كارگردانی محمدمهدی عسگرپور دیدیم. مجموعه‌ای كه در آن فرجاد بعد از مدتی دوری از عالم تلویزیون، نقشی متفاوت با نام شهره را ایفا كرد. شهره دختری متعلق به طبقه متوسط رو به پایین اجتماع بود كه آرزوهای بزرگی داشت و جاه‌طلبی مشخصه اصلی شخصیتش بود.

 

حالا فرجاد در این مجموعه تلویزیونی ایفاگر نقش مهتاب است؛ همسر چاوش كه گویی با او به اختلاف نظرهایی هم خورده و زندگی زناشویی‌شان به بحران كشیده شده است. فرجاد در گفت‌وگو با جام‌جم می‌گوید: مهتاب گرچه همسر چاوش است، اما خودش شخصیتی مستقل دارد. این زن و شوهر ابتدا زندگی‌شان را با عشق شروع می‌كنند، اما بعد بروز اتفاقاتی باعث اختلاف میانشان شده و رابطه این زوج را شكرآب می‌كند.

 

این بازیگر دلیل حضور در این پروژه تلویزیونی را تفاوت آن با نقش قبلی‌اش دانسته و توضیح می‌دهد: شهره در مجموعه رهایم نكن دختری بود كه هدف مشخصی داشت و در این راستا سر راه مرد متمولی قرار گرفته و به دنبال پول گرفتن از او بود تا به هدف‌هایش برسد. اما مهتاب یك زندگی خانوادگی دارد و تلاش می‌كند زندگی خودش و همسرش را نجات دهد.

 

او می‌افزاید: من معمولا در تئاتر بیشتر فعالیت می‌كنم، چرا كه در تئاتر حالم بهتر است. در این بین وقتی نقش خوبی در تلویزیون به من پیشنهاد شود به حضور ترغیب می‌شوم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای مجموعه و نقشم رخ دهد. حس می‌كنم این مجموعه مطمئنا موفق خواهد شد، چرا كه همه عوامل جلب مخاطبان را دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.