2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تیپ‌های متفاوت بانوان سلبریتی

تیپ‌های متفاوت بانوان سلبریتی

من، دختر ِ بهارم، آغاز ِ هربهار ،کمی پس از نو شدن ِ سال، سال ِ عمر ِ من هم تازه می شود و من این را برای خودم بخت ِ شیرین می دانم... شبیه به بهارم و احوالِ همواره بهاری ام را دوست دارم...

دوات آنلاین-الناز شاکردوست، نسیم ادبی و شبنم مقدمی سه سلبریتی هستند که عکس‌هایی با تیپ متفاوت منتشر کرده‌اند.

 

الناز شاکردوست که به تهران گردی رفته است عکس زیر را منتشر کرد.

نسیم ادبی هم با انتشار عکس زیر به نقل از احمد شاملو نوشت: پر پرواز ندارم امادلی دارم و حسرت درناها و به هنکامی که مرغان مهاجر در دریاچه های ماهتاب پارو میکشند خوشا رها کردن و رفتن خواب دیگر به مردابی دیگر به ساحلی دیگر به دریایی دیگر خًوشا پر کشیدن، خوشا رهایی خوشا اگر نه رها زیستن،مردنی به رهایی آه این پرنده در این قفس تنگ نمیخواند.

شبنم مقدمی هم عکس زیر را منتشر کرد و نوشت: من، دختر ِ بهارم، آغاز ِ هربهار ،کمی پس از نو شدن ِ سال، سال ِ عمر ِ من هم تازه می شود و من این را برای خودم بخت ِ شیرین می دانم... شبیه به بهارم و احوالِ همواره بهاری ام را دوست دارم... و شاید از همین روست که چهار فصل ِ سال در آغوش نرم ِ بهار روزگار می گذرانم، بهار، نوازشم می کند و مدام مرا می بوسد و احساسم را تغذیه می کند...بهار همیشه و‌همواره هوای دخترکش را دارد.

دیروز، در سالروز تولدم، بهار دخترش را به گوشه ای از دامانش دعوت کرد و پذیرایش شد و شگفتی های تازه ای نشانش داد... و شبنم، دختر بهار، به وجد آمد و با دل ِ بهار یکی شد... بعد، این یگانگی را به فال نیک گرفت و پنداشت که سال ِ تازه ی عمرش، بهاری ترین خواهد بود.. بهار خندید و‌تایید کرد، شبنم چکید... اینجا، دریاچه ی سبز نمک، در دل کویر، گرمسار.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.