2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی کامل و عکس‌های ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین و هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون . خ

بیوگرافی کامل و عکس‌های ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین و هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون . خ

شیرین و روژان دو دختر نورالدین خانزاده در سریال نون.خ هستند که اتفاقات جالبی برایشان رخ می‌دهد. ندا قاسمی نقش شیرین را بازی کرده و هدیه بازوند هم نقش روژان را برعهده داشته است. با بیوگرافی این دو بازیگر آشنا شوید.

دوات آنلاین-شیرین و روژان دو دختر نورالدین خانزاده در سریال نون.خ هستند که اتفاقات جالبی برایشان رخ می‌دهد. ندا قاسمی نقش شیرین را بازی کرده و هدیه بازوند هم نقش روژان را برعهده داشته است. با بیوگرافی این دو بازیگر آشنا شوید.

ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون.خ

ندا قاسمی؛ بازیگر نقش شیرین در سریال نون. خ

ندا قاسمی نقش شیرین یکی از دختران نورالدین خانزاده را در سریال نون. خ به خوبی بازی کرده است. او کرمانشاهی و متولد 30 خرداد سال 1366 است.

 

ندا قاسمی قبل از این‌که وارد دنیای بازیگری شود گریمور بود. او در رشته گریم سینمایی درس خوانده و بعد از آن با گذراندن دوره‌ بازیگری نزد میکائیل شهرستانی، سیما تیرانداز و ورک شاپ‌های بازیگری فاطمه معتمدآریا، وارد حرفه‌ بازیگری شد.

 

او پس از اولین تجربه کاری در فیلم “عصر یخبندان” به کارگردانی مصطفی کیایی به عنوان مجری گریم مشغول به فعالیت شد که پیشنهاد بازی در صحنه کوتاهی را دریافت کرد و پذیرفت.

 

ندا قاسمی سپس سال ۱۳۹۳ در فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد مؤتمن بازی کرد.

ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون.خ

او درباره این تجربه‌اش گفته: شروع کار بازیگری من در سینما با فیلم «خداحافظى طولانى» فرزاد موتمن اتفاق افتاد. قطعا این تجربه برای منی که از پشت صحنه سینما مقابل دوربین قرار می‌گرفتم، تجربه سختی بود. به‌خصوص اینکه آقای موتمن، کارگردانی سختگیر و توانا و در کارشان بسیار دقیق و ریزبین هستند و روى جزئیات هم حساسیت ویژه‌ای دارند.

 

به هر حال، بازی در فیلم خداحافظی طولانی به‌عنوان تجربه اول براى من بسیار پُربار و دلچسب بود. من بعد از خداحافظى طولانى، در فیلم «عصریخبندان» مصطفى کیایى به‌عنوان مجرى گریم، مشغول به‌کار بودم که بازی در نقش کوتاهی در این فیلم به من پیشنهاد شد و پذیرفتم. هر چند این نقش کوتاه بود اما چون پیش از آن گریمور هم بودم، بازى دراین فیلم برایم راحت‌تر شد. در حقیقت آقاى کیایى اعتماد کردند و نقش را به من سپردند و اعتماد ایشان به بازیگر، کار را برایم راحت‌تر کرده بود.

 

ندا قاسمی همچنین درباره این‌که به گریم علاقه بیشتری دارد یا بازیگری توضیح داده است: همیشه سینما و رویاى هنرپیشه شدن از نظر من که در یک خانواده غیرهنرى بزرگ شده بودم، محال و دور از ذهن بود. براى همین تصمیم گرفتم از طریق پشت‌صحنه وارد کار بازیگری شوم.

 

در دانشگاه گریم سینمایى خواندم و در نهایت پس از اتمام درسم به‌عنوان مجرى گریم توانستم وارد این حرفه شوم. بعدها همیشه سر هر فیلمى که به‌عنوان گریمور بودم، پیشنهاد بازى در نقش‌هاى کوچک را داشتم اما قبول نمی‌کردم. در نهایت به توصیه آقاى موتمن در دوره‌هاى بازیگرى میکائیل شهرستانى ثبت‌نام و شروع به یادگیرى کردم. 

 

بعد تصمیم گرفتم که چهره‌پردازی را که شغلم بود و ازطریق آن امرار معاش می‌کردم، کنار بگذارم و به‌طور حرفه‌اى بازیگرى را دنبال کنم. می‌خواهم بگویم از همان ابتدای کار، دغدغه اصلی‌ام بازیگری بود اما چون این کار برایم دور از ذهن بود و از آنجایی که آشنایی در امور سینمایی نداشتم که واسطه حضور من به‌عنوان بازیگر باشد، مجبور شدم از راه دیگری وارد شوم. من چهره‌پرداز بدی هم نبودم. خوب کار می‌کردم اما بازیگری به‌شدت برایم جذاب‌تر بود و نمی‌توانستم به آن فکر نکنم. در واقع بازیگری رویای من بود.

هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون . خ

هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون.خ

هدیه بازوند به خوبی توانسته نقش روژان را در سریال نون.خ بازی کند. او در این سریال دختر نورالدین خانزاده است که اتفاقات جالبی برایش رخ می‌دهد.

 

بازیگر نقش روژان در سریال نون. خ متولد کرمانشاه است. او 26 مرداد سال 1366 به دنیا آمده است.

 

هدیه بازوند که در رشته بازیگری تحصیل کرده از هنرجویان امین تارخ و از هنرجویان موسسه نقش اول است.

هدیه بازوند بازیگر نقش روژان در سریال نون . خ

او اولین بار در فیلم سینمایی آنجا همان ساعت به کارگردانی آقای سیروس الوند نقش آفرینی کرد و توانست از هم بازی شدن با ماهور الوند تجربه خوبی به دست بیاورد.

 

هدیه بازوند تا پیش از این در تلویزیون حضور نداشت و نقش روژان سریال نون.خ اواین نقش تلویزیونی او است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/07/30
من عاشق بازی هدیه بازوند و ندا قاسمی هستم خیلی خوب بازی می‌کنند و بازیگر جذابی هستند امیدوارم در کار بازیگری موفق باشند راستی من هم خیلی به بازیگری علاقه دارم ولی داخل شهر سیرجان زندگی می‌کنم نمیدونم چجوری و از چه راهی بازیگر شوم و آیا اگر رشته بازیگری را انتخاب نکنم و فقط کلاس بازیگری بروم کافی است ؟
ندا قاسمی 1398/01/19
اطلاعات و عکسهای مربوط بع ندا قاسمی کاملا اشتباه می باشد
فرزاد 1398/01/15
عکس های که گذاشتی که عکس های ندا قاسمی نیست

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.