2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
فال سال 98 برای متولدین ماه‌های مختلف

فال سال 98 برای متولدین ماه‌های مختلف

این مطلب صرفه جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

طالع بینی متولدین فروردین در سال 98

شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند در سال 98 شما را به دردسر بیندازد ؛ فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما در این سال 98 ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند ، تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید. خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند و از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت در سال 98

کسی ممکن است در اول سال 98 از شما درخواست اضافه کار یا کاری سخت داشته باشد که با مقاومت شما روبرو خواهد شد. البته این مقاومت تا زمانی ادامه پیدا میکند که شما مطمئن شوید که آن کار واقعی بوده و برای کمک باشد. روابط با یک نفر به سرعت بهبود پیدا میکند شاید شما هر دو یک چیز میخواستید اما به شکلی متفاوت بیان کرده و راهی متفاوت برای رسیدن به آن را انتخاب کرده بودید. خود را در آرامش نگه دارید و چیزها را آسان تر بگیرید. یکی از همکارن از روی حسادت برای شما نقشه های بزرگی با ظاهر جذاب آماده میکند. از دو هفته گذشته برخی از تاثیرات سیارات پرشور تر شده و مسائل اساسی با راه حلی خلاقانه و سرگرم کننده پیش می روند.

 

طالع بینی متولدین خرداد در سال 98

به زودی خبرهای بسیار شگفت انگیزی درسال 1398 خواهید داشت. مراقب نخستین گام های خود باشید. به کسانی اطمینان کنید که شایستگی اعتماد و مشورت را داشته باشند اما در مورد اطرافیان خود ریزبین و بدبین نباشید. امسال دو ملاقات مهم خواهید داشت که یکی در مورد مسائل تحصیلی و شغلی است و دیگری در مورد زندگی آینده تان. کسی از شما دلخور بوده، اما پس از روشن شدن واقعیت از کرده خود پشیمان شد. او را بپذیرید. به او دروغ نگویید. او می خواهد اشتباهاتش را جبران کند. به او فرصت بدهید تا جبران کند.

 

طالع بینی متولدین تیر در سال 98

یک سال طبیعی در پیش دارید و بهتر است در سال 98 از دادن تعهدات شفاهی خودداری کنید. ممکن است اختلافاتی در زندگی شخصی و یا خانواده پیش آید و از برخوردهای قابل ملاحظه دوری کنید. پیشرفت در کارها با تلاش سخت حاصل می گردد. ممکن است متولدین تیر در سال 98 یک پیشنهاد ازدواج داشته باشند که از یک رابطه پرشور و انرژی حاص می گردد که سراسر عشق است.شریک زندگی تان بسیار پایبند و متعهد به رابطه است. شرکت در جلسات رقابتی و یا آزمون ها نتایج عالی برایتان خواهند داشت.

 

طالع بینی متولدین مرداد در سال 98

ممکن است از طرف دوست یا برخی افراد نزدیک، مشکلاتی در سال 1398 برای تان ایجاد شود. در سال خوک روابط خانوادگی شما گسترش خواهد یافت. چنان سرگرم شوید که حتی فرصت پیدا نکنید که به ناامیدی فکر کنید. امروز سخت ترین چیزی را که می توان در زندگی یاد گرفت این است که از روی کدام پل باید رد شد و کدام را باید خراب کرد. در زمینه کاری با یک رقابت سخت روبرو خواهید شد. شما از رقیبان خود هیچ چیز کمتر ندارید و با تصمیماتی عقلانی موفق خواهید شد.

 

طالع بینی متولدین شهریور در سال 98

در سال 98 احساس می‌کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می‌شود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ، ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خود را از دست بدهند.

 

در سال 98 به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

 

طالع بینی متولدین مهر در سال 98

در سال 98 اگر در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می‌توانید کار کنید ، تا آنجایی که می‌بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده‌اید.

 

قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده‌اید ، قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته‌اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده‌اید.

 

طالع بینی متولدین آبان در سال 98

امسال سالی پر از انرژی خواهد بود ؛ این زمانی است که شما در فعالیت های مختلف شرکت خواهید کرد. سال خوک برای شما مهم خواهد بود در هر دو جنبه شخصی و حرفه ای، ممکن است فرصت پیشرفتی را به دست آورید. شما نقشه های جدید و نقشه های آینده را تغییر می دهید. امسال زمانی است که شما نیاز دارید که به شدت مراقب امور مالی خود باشید و توجه کنید.

 

پروژه ها را نادیده نگیرید که ممکن است برایتان سود آور باشد ؛ شما ممکن است در معرض خطر از دست دادن پول و بدهی در این سال باشید. برای سلامتی، فعالیت در فضای باز برایتان مناسب خواهد بود. می توانید هر هفته یک بار قدرت خود را بازیابی کنید.

 

طالع بینی متولدین آذر در سال 98

امسال می تواند سالی باشد که متولدین آذر به فضای خود نیاز بیشتری داشته باشند و خودشان را بیشتر از قبل منزوی کنند و روی صلح روانی خود تمرکز کنند. پر از خبر خوب برای شما خواهد بود. شما ممکن است هیچ فرصتی برای نشان دادن استعداد، ظرفیت کاری، جاه طلبی و اشتیاق خود نداشته باشید. متولدین خوک ممکن است در طول سال سود زیادی کسب کنند و انتظار می رود که شغل مناسب را پیدا کنید و درآمد خوبی کسب کنید. اگر در رابطه هستید، ممکن است سال خوبی برای برنامه ریزی ازدواج تان باشد. برای متولدین مجرد، شما ممکن است شریک زندگی خود را پیدا کنید.

 

طالع بینی متولدین دی در سال 98

این سال رشد و توسعه کسب و کار را به همراه خواهد آورد این هم زمانی است که شما ممکن است در مورد بازسازی درونی خود کارهایی انجام دهید. در طول سال خوک، ازدواج، مشارکت و روابط ثبات بیشتری نسبت به گذشته خواهید داشت. شما نه تنها می توانید رشد مالی داشته باشید، بلکه سفرهای کاری زیادی خواهید داشت ، قبل از سرمایه گذاری، با دقت به همه چیز توجه کنید.

 

 

طالع بینی متولدین بهمن در سال 98

متولدین این نماد فکری-عقلانی منطقه البروج ممکن است تحت تأثیر قوانین سیاره عطارد، انتقادی ولی اهل عمل باشند. در اصل شما اشخاص بی ریایی هستید. که هر کاری برای دیگران انجام می دهید. سال گذشته برای شما خیلی خوب نبود ولی امسال بالأخره پاداش مورد نظرتان را دریافت می کنید. نیمه دوم سال پس از پیروزی بر رکود ممکن الوقوع، مثبت باقی خواهد ماند. در آغاز سال شما در هر چیزی سر آمد خواهید شد، به افراد و مسیر شغلی توجه کنید و در هیچ کجا عجله نکنید. در ماه های فصل زمستان ممکن است سانحه ای در جاده های یخی برایتان اتفاق بیفتد. با سلامتی تان بازی نکنید، به آرامی راه بروید.

 

 

طالع بینی متولدین اسفند در سال 98

آغاز سال 98 برای برج جدی موفقیت آمیز است. به ویژه برای زندگی شغلی اکنون زمان مناسبی است. شما موفق به فراهم کردن مقدار زیادی اطلاعات باارزش و تماس های مفید می شوید. نگران مزیت های این کار نباشید. مطمئن باشید پاداش شما در هر دو صورت، شناخته شدن توسط مافوق و پول خواهد بود. در تمام نیمه اول سال نباید بر «درخشش» متوقف شوید، اگر بگذارید موفقیتتان شما را کور کند، تابستان نقطه شکستی برای شما خواهد بود. اگر شروع به خودستایی کنید و مراقب نباشید، خیلی از چیزها را از دست می دهید. بین همسران دائم، تنش ایجاد می شود. اخبار ناخوشایندی ظاهر می شوند و حسادت شما را پایین می آورد. این در حالی است که مشاجرات شما ممکن بعداً مایه افسوس شود. در تابستان بعد از شکست های قبلی نسبتاً سست می شوید. سعی کنید وقتتان را صرف خانواده کنید، ابراز علاقه شما به آنها، خوشحالشان می کند.

 

منبع: بیتوته

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.