2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سال ببر چگونه سالی است و چه ویژگی هایی دارد

سال ببر چگونه سالی است و چه ویژگی هایی دارد

اگر می خواهید از ویژگی های سال 1401 که سال ببر است مطلع شوید می توانید این مطلب را بخوانید اما یادتان باشد این موضوعات علمی نیست و جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین -نامگذاری سال ها بر اساس نام حیوانات به چین باستان برمی گردد و این موضوع در طالع بینی چینی جایگاه ویژه ای دارد و از آنجا به کشورهای دیگر هم راه یافته است. سال 1401 به عنوان سال ببر شناخته می شود اما چنین سالی چه ویژگی هایی دارد.

 

ببر، حیوانی خوش یمن

شعار سال ببر این است: من پیروز می شوم.

 

آن طور که یزد فردا نوشته: ببر برای آسیایی ها شگون دارد و تداعی کننده قدرت برتر و نماد آسودگی و امنیت در زندگی انسان هاست.

 

البته یادتان باشد ببر یک عصیانگر و شورشی ناراضی است. این حیوان دوست دارد سردمدار باشد؛ ولی توانایی این کار را ندارد.

با طالع بینید سال ببر آشنا شوید

اقتصاد و عشق در سال ببر

ببر در کسب و کار و عشق قوی است البته نباید  بی پروا عمل کرد و باید احتیاط را در دستور کار قرار داد. کورکورانه رفتار کردن  می تواند شروع فاجعه ای بزرگ باشد. ببر همیشه در پی ماجراجویی است و گاه خواسته هایی غیر منطقی و دور از احتیاط و بدون مسؤولیت دارد؛ اما ایستادگی در برابر ببر نیز بسیار مشکل است؛ زیرا شخصیت گیرایی دارد و ظاهر نافذ و پرهیبتش نمود ویژه ای به او می بخشد.

 

هر چند ببر گاهی خودخواه است؛ اما می تواند دست و دلباز، با سخاوت و حتی ایثار گر هم باشد. همیشه به یاد داشته باشید که ببرها باریک بین و تیز هستند و به کسی اعتماد نمی کنند.

 

جای تعجب اینجاست که ببر هنگام اخذ تصمیم های مهم دچار شک و تردید می شود و چندان این دست و آن دست می کند که دیگر کار از کار گذشته باشد.

 

ببر حرص چندانی به مال و ثروت ندارد؛ اما ممکن است پول زیادی به دست بیاورد. او بیش از دیگران اهل عمل است‌ و بخت نیز با او یار است.

 

ببر هر گاه درگیر مسائل بزرگ عشقی شود، آن قدر پر شور و حرارت می شود که به ندرت ممکن است شادی های عشق را لمس و درک کند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.