2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نکاتی درباره آرایش چشم  برای مبتدی ها

نکاتی درباره آرایش چشم برای مبتدی ها

آرایش چشم سخت ترین مرحله از آرایش صورت هم است ،خانم ها معمولا آرایش چشم شان را به آرایشگر میسپارند و معتقدند که این کار از آن ها برنمی آید. این مطلب برای خانم هایی است که در آرایش چشم مبتدی هستند,

دوات آنلاین-مهمترین بخش آرایش صورت آرایش چشم‌هاست به همین دلیل هم انواع آرایش چشم در قسمت‌های مختلف دنیا وجودارد از آرایش خلیجی تا آرایش اروپایی چشم‌ها را آرایش می‌کنند چراکه چشم‌ها گیراترین بخش صورت هستند و زیبایی آنها می‌تواند همه نقاط ضعف صورت را از بپوشاند.

 

البته آرایش چشم سخت ترین مرحله از آرایش صورت هم  است ، خانم ها معمولا آرایش چشم شان را به آرایشگر میسپارند و معتقدند که این کار از آن ها بر نمی آید. این مطلب برای خانم هایی است که در آرایش چشم مبتدی هستند.

پرایمر را دست کم نگیرید, پرایمر باعث میشود آرایش چشم براق و ماندگاری داشته باشید مخصوصا برای مراسم عروسی که قرار است آرایش چشم ساعت ها روی چشم تان بماند.

 

برای اینکه آرایش چشم تان زیباتر خودش را نشان دهد باید ابروهای مرتب و خوش فرمی داشته باشید پس با سایه ابرو شروع کنید به پر کردن ابروها و فرم دادن به آن ها, میتوانید برای فرم دادن به ابروها از مداد ابرو هم استفاده کنید.

 

با سایه چشم میتوانید کاری کنید که چشم هایتان درشت تر به نظر برسند, یک سایه چشم رنگ روشن انتخاب کنید و پشت پلک را کامل با آن بپوشانید سپس با سایه ای تیره تر فقط انتهای پلک را بکشید.

 

برای خط چشم کشیدن میتوانید از مداد یا خط چشم مایع استفاده کنید, خط چشمی باریک برای پلک بالا بکشید البته اگر دوست داشته باشید میتوانید کمی ضخیم‌ترش کنید اما بهتر است زیاد دنباله دار نکشید. برای کشیدن خط چشم فرم چشم ها را در نظر بگیرید و بر اساس آن مدل خط چشم تان را انتخاب کنید.

 

با ریمل زدن آرایش چشم تان به پایان میرسد, با دقت مژه هایتان را ریمل بزنید تا آرایش چشم تان تکمیل و زیبا شود. ریمل مژه هایتان را پر و بلند میکند که جذابیت چشم ها را افزایش میدهد.البته برای انتخاب یک ریمل مناسب چشم‌ها باید بدانید که می‌خواهید مژهایتان چطور دیده‌شود معمولا آرایشگرهایی که به نچرال بودن صورت اعتقاد دارند می‌گویند بهتر است ریمل حالت دهنده مژه باشد و کمی آن را پررنگ کند نه اینکه مژها را بیش‌از اندازه کلفت و بلند کند واز حالت طبیعی خارج کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.